پنج‌كانديداي احتمالی انتخابات رياست‌جمهوري
تاريخ : 20 / 4 / 1391برچسب:, | 9:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از جهان :

سيدحسين نقوي حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در اين همين راستا نشست‌هاي مشترك دوجانبه و چندجانبه بين برخي نامزدها مطرح مي‌شود كه از جمله آن گفت‌وگوهايي بين لاريجاني، قاليباف و رضايي صورت گرفته است.
 
نقوي حسيني گفت: انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري از جمله مباحث مطرح در محافل سياسي و نامزدهاي اين دوره از انتخابات است كه در همين راستا اين نامزدها با تشكيل ستادهاي انتخاباتي، فعاليت‌ها و رايزني‌هاي خود را شروع كرده‌اند.
 
وي افزود: نامزدهاي احتمالي انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوري در حال حاضر تيم‌هاي فعاليت خود را تشكيل داده و با استان‌ها و شهرستان‌ها ارتباط برقرار كرده‌اند كه برگزاري نشست‌هاي مشترك دو و يا چندجانبه بين برخي نامزدها از جمله فعاليت‌هاي آنها به شمار مي‌آيد.
 
نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: طبق شنيده‌ها گفت‌وگوهايي بين علي لاريجاني، محمدباقر قاليباف و محسن رضايي صورت گرفته كه اين امري طبيعي به شمار مي‌آيد چرا كه نامزدهاي احتمالي بايد با يكديگر نشست‌هايي را برگزار كرده و مباحث بين خودشان را براي ورود به انتخابات مطرح كنند.
 
نقوي حسيني تاكيد كرد: انتخابات رياست‌جمهوري يك حركت محوري و استراتژيك براي نظام است از اين رو نامزدهاي انتخابات بايد با برگزاري گفت‌وگوها و نشست‌هايي، مسائل بين خود را هماهنگ كنند تا حركتي ملي در جهت تقويت منافع نظام صورت گيرد و رقابت‌هاي انتخاباتي به تنش و كشمكش تبديل نشود.
 
وي همچنين خاطر نشان كرد: شنيده‌‌ام كه پنج گزينه يعني محمدباقر قاليباف، محسن رضايي، علي لاريجاني، علي‌اكبر ولايتي و سعيد جليلي براي ورود به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم مطرح هستند.
 
اين نماينده اصولگراي مجلس نهم در پايان در مورد ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات رياست‌جمهوري نيز گفت: در اين رابطه نيز شنيده‌ام كه اصلاح‌طلبان با كارگزاران به توافقاني رسيده‌اند كه تاكنون آن را رسانه‌اي نكرده‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: