بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران ارتش برگزار شده است
تاريخ : 10 / 4 / 1391برچسب:, | 1:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز به نقل از فارس :

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تاکنون تنها بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران در شهر مقدس قم برگزار شده که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است.

خبرگزاری فارس: بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران ارتش برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید دوره‌ای خود از یگانهای مستقر در استان اصفهان از پایگاه هوایی شهید سرلشکر عباس بابایی و مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش بازدید و با فرماندهان، روحانیون، کارکنان و خانواده های کارکنان این یگانها دیدار و گفتگو کرد.

آل‌هاشم در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب از همان ابتدا با هدف از بین بردن نظام اسلامی، توطئه‌های بسیاری از جمله تحمیل جنگ علیه ما انجام دادند؛ اما نتیجه‌ای نگرفتند، سپس به شناسایی افرادی پرداختند که در پیشبرد و پیشرفت نظام اسلامی مؤثر بوده و سعی کردند آنها را از بین ببرند.

وی با اشاره به حادثه بمب گذاری در مسجد ابوذر تهران گفت: دشمنان با این هدف ابتدا مقام معظم رهبری را مورد سوء قصد قرار داده و با کارگذاری بمبی در داخل ضبط صوت در محراب مسجد ابوذر درنظر داشتند معظم له را ترور کنند؛ اما از تفضلات الهی بود که فقط چاشنی آن عمل کرد و خود بمب منفجر نشد و خداوند ایشان را برای رهبری نظام اسلامی پس از رحلت حضرت امام (ره) از گزند دشمنان حفظ کرد و خدا را شاکریم که امروز می بینیم ایشان نه تنها رهبری نظام را برعهده دارند بلکه زعامت و رهبری مسلمانان جهان را نیز عهده دار هستند و انقلاب اسلامی را با همان صلابت و اقتدار حضرت امام (ره) هدایت می‌کنند.

آل هاشم در ادامه به حادثه هفتم تیرماه سال 60  اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام که در ترور مقام معظم رهبری ناکام ماندند فردای همان روز یعنی در هفتم تیرماه که معظم له در بیمارستان بودند با بمبگذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 تن از بهترین یاران انقلاب را به شهادت رساندند. همان شهیدی که امام راحل راجع به او فرمودند: بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.

وی همچنین با حضور در مراسم اختتامیه طرح بصیرت خانواده‌های کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در جمع همسران کارکنان این پایگاه با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء بصیرت در جامعه اسلامی، گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای بصیرت افزایی و ارتقاء بینش سیاسی فرماندهان، کارکنان و خانواده های محترم ارتشی دوره‌های بصیرت ویژه فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ها را در تهران و سراسر کشور برگزار کرده که تاکنون تنها بیش از 50 دوره از طرح بصیرت ویژه فرماندهان و مدیران در شهر مقدس قم برگزار شده که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است. 

وی در پایان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه بویژه درپیش بودن خجسته سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: با دعا و راز و نیاز به درگاه الهی و بهره مندی هرچه بیشتر از ایام و لحظات ماه شعبان المعظم خودمان را برای استقبال از ماه میهمانی خدا (ماه مبارک رمضان) آماده و مهیا سازیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این بازدید همچنین ضمن دیدار و گفتگو با خلبانان تیزپرواز پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، صندوق قرض الحسنه مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش را نیز افتتاح و از سالن سینما و آمفی تئاتر این مرکز بازدید کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: