پرواز بجنورد - تهران هفت مسافر را جا گذاشت
تاريخ : 4 / 3 / 1391برچسب:, | 5:52 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

هفت مسافر كه بلیت سفر هوایی مسیر بجنورد - تهران را داشتند روز چهارشنبه به علت آنچه كه از سوی 'شركت هواپیمایی آسمان' شرایط نامساعد جوی عنوان شد، از این پرواز كنار گذاشته شدند.

برخی از مسافران جامانده از پرواز ساعت 13 امروز با ابزار نارضایی از این موضوع خواهان پرداخت غرامت از سوی شركت هواپیمایی آسمان به عنوان صادر كننده بلیت شدند.

نماینده شركت آسمان در بجنورد نیز به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: خلبان این پرواز به علت شرایط خاص و نامساعد جوی اجازه سوار شدن هفت نفر از مسافران را نداد لذا پرواز با تعداد مسافرانی كمتر از ظرفیت عادی صورت گرفت.

'محمدرضا وفایی' افزود: پروازهای فرودگاه بجنورد از دو مسیر 07 و 25 انجام می شود كه در مسیر 07 هواپیما می تواند با تمام ظرفیت پرواز داشته باشد.

وی اضافه كرد: در پرواز از مسیر 25 كه به دلیل شرایط جوی و باد شدید انجام می شود هواپیما نمی تواند به دلیل سنگینی جو، با تمام ظرفیت پرواز كند و بعضا ناگزیر از كاهش شمار مسافران می شود.

او افزود: خلبان اعلام كرده كه در چنین شرایط پروازی صرفا می تواند با وزن 84 هزار و 500 تن پرواز كند كه بر این اساس تعداد هفت مسافر افزون بر وزن مجاز بودند لذا از پرواز كنار گذاشته شدند.

نماینده شركت آسمان در بجنورد اضافه كرد: ما برای 92 نفر از مسافران در پرواز مسیر بجنورد - تهران بلیت صادر كرده بودیم كه 85 نفر از افرادی كه زودتر كارت پرواز خود را دریافت كرده بودند موفق به پرواز شدند.

وی افزود: به مسافران بازمانده از پرواز نیز پیشنهاد شد كه در صورت تمایل از طریق فرودگاه مشهد و یا سبزوار به تهران عزیمت كنند.

مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد نیز گفت: این فرودگاه تابع قوانین و ضوابط سازمان هواپیمایی و خلبان است لذا هیچ دخالتی در امور پروازی ندارد.

'محمود امانی' به ایرنا گفت: خلبان به نماینده شركت هواپیمایی در بجنورد اعلام كرده كه به دلیل شرایط جوی نمی تواند تمام مسافران را سوار كند لذا تعدادی موفق به سوار شدن نشدند كه در این خصوص باید نماینده شركت پاسخگو باشد.

روزانه یك پرواز رفت و برگشت بین بجنورد مركز استان خراسان شمالی و تهران صورت می گیرد.

منبع: عصر ایران



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: