عرضه طرح تعرفه تخفیفی پیام‌کوتاه توسط ایرانسل
تاريخ : 2 / 2 / 1391برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا 53 درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند.


تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #3*2*7*140* و پرداخت 10هزار ریال برای یک ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از 100ریال به 70ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از 100 ریال به 90 ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.

با استفاده از این طرح، تعرفه ارسال پیام‌کوتاه با نوشتار لاتین مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز از 160 به 75ریال برای ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل و از 160 به 95ریال برای تبادل با مشترکین دیگر اپراتورهای کشور کاهش می‌یابد.


مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل برای اطلاع از طرح تعرفه انتخابی خود کافی است کددستوری #1*8*7*140* و برای اطلاع از زمان باقی‌مانده طرح تعرفه خود، کد دستوری #2*8*7*140* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند.


اطلاعات بیشتر در خصوص طرح پیامک و دیگر طرح‌های تعرفه تخفیفی ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir  قابل مشاهده است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: