سنایی: اظهارات اخیر وزیر امور خارجه امارات شبیه به شوخی است
تاريخ : 25 / 1 / 1391برچسب:, | 12:48 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

 

رییس فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر وزیر امور خارجه امارات درباره سفر رییس‌جمهور کشورمان به جزیره ابوموسی را شبیه به شوخی دانست .

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛مهدی سنایی به ایسنا گفت:حضور رییس‌جمهور ایران در ابوموسی مثل حضور وی در خوزستان ، فارس ، همدان ، کردستان و آذربایجان است و تفاوتی با آنها ندارد، اما اینکه امارات داعیه‌هایی در این رابطه دارد موضوعی است که باید در جای خود و در شرایط عادی بررسی شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور رییس‌جمهور کشورمان در ابوموسی را اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی و امری طبیعی دانست و افزود: متاسفانه مسائلی از این دست و همچنین مسائل مربوط به جزایر سه گانه هم به بخشی از دخالت قدرت‌های بیگانه در منطقه تبدیل شده و امارات نباید اجازه دهد مسائل فی‌مابین به بخشی از جنجال‌های تبلیغاتی موجود برخی از کشورهای غربی علیه ایران اضافه شود.

وی افزود: شرایط حفظ صلح و ثبات در منطقه اقتضا می‌کند امارات و شورای همکاری خلیج فارس از صدور بیانیه‌های تکراری در این زمینه اجتناب کنند به هر حال موضوع روابط با کشورهای عربی و خلیج فارس برای ایران حائز اهمیت است و باور ما این است که روابط با این کشورها به حفظ صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند اگر هم دغدغه و سوالاتی هست باید در مذاکرات دو کشور بررسی شود./



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: