اینترنت رایگان در نمایشگاه مطبوعات

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نمایشگاه مطبوعات

اینترنت رایگان در نمایشگاه مطبوعات

 بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی برگزار می‌شود که برای تمامی غرفه‌ها اینترنت رایگان پُر سرعت به شکل بی‌سیم وای‌فا در نظر گرفته شده است.

به‌گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از امروز شنبه 17 آبان در مصلّای امام خمینی تهران برگزار خواهد شد، همه غرفه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها‌، روزنامه‌ها و سایر غرفه‌ها، از اینترنت رایگان به شکل بی‌سیم وای‌فای برخوردار هستند.

همچنین اعلام شده است که بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات، به محض ورود به سالن مصلّای می‌توانند از اینترنت رایگان نمایشگاه بهره‌مند شده و از خدمات غرفه‌ها نیز استفاده کنند.

به گفته مسئولان نمایشگاه، غرفه‌ها و بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه رسانه برای استفاده از اینترنت رایگان هیچ محدودیتی نخواهند داشت و اینترنت در این نمایشگاه به شکل پُر سرعت طراحی شده است.
بر اساس آنچه اعلام شده، سالن مصلّای تهران در حال حاضر دارای اینترنت رایگان به شکل بی‌سیم وای فای است و از امروز که بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افتتاح می‌شود، به غرفه‌ها برای استفاده از اینترنت رایگان تخفیف داده می‌شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: