ترافیک پر حجم در کرج - چالوس/ بارش برف و باران مسافران نوروزی را غافلگیر کرد
تاريخ : 10 / 1 / 1393برچسب:, | 10:18 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتیاز دوربین های نظارت تصویری ، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاظر در ابتدای محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و محور هراز محدوده پنجاب و سه راهی بلده بار ترافیکی پر حجم و نیمه سنگین حاکم است .
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور، در حال حاضر در اکثر محور‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کردستان محور خوانسالار به کوهپایه و ظفرقند، محور نیشابور و سبزوار در استان خراسان رضوی، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه در استان مازندران، محور اردبیل به مشکین شهر در استان اردبیل و سراب به تبریز در آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران ولغزندگی معابر گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در حال حاظر  در محور های  تکاب به شاهین دژ و چالدران به بازرگان در آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه  با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و نیز محورهای  شهداد به کرمان و فرعی خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: