ماجرای تاجر ایرانی و همسر خواننده‌اش قربانیان جدید «رضا ضراب» و «ابرو گوندش»

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گزارش  پایگاه خبری عقاب نیوز  به نقل از گروه بين‌الملل پایگاه خبری بهار : ماجرای دستگیری رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل و همسر ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه در پرونده فساد مالی که دامن دولت اردوغان را گرفته، تبدیل به سوژه ای جنجالی در رسانه‌ها و شبکه‌هاي اجتماعی ترکیه شده است.
قربانیان جدید «رضا ضراب» و «ابرو گوندش»

عده ای این خواننده مشهور ترکیه ای را همدست رضا ضراب معرفی مي‌کنند و عده ای دیگر از او حمایت مي‌کنند. گوندش و ضراب از 3 سال پیش ازدواج کرده اند. ضراب 30 ساله هفته گذشته در جریان عملیات گسترده پلیس ترکیه علیه پرونده فساد مالی و پولشویی دستگیر و به زندان منتقل شد. رضا ضراب تاجر ایرانی که توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است، دولت این کشور را در آستانه انتخابات با بزرگترین فساد مالی تاریخ خود روبرو کرده است.

24 نفر دیگر از جمله پسر معمر گولر وزیر کشور ترکیه ، پسر ظفر چاقلایان وزیر اقتصاد و رئیس بانک دولتی « هالک بانک » در ارتباط با رسوایی مالی گسترده در این کشور بازداشت شده اند. اردوغان تحقیقات درباره فساد مالی در این کشور را یک توطئه خارجی با هدف ضربه زدن به دولت در آستانه انتخابات محلی ماه مارس توصیف کرده است.اردوغان « گروه‌هاي بین المللی » و «‌ائتلاف‌هاي تاریکی» را محکوم و اعلام کرد این گروه‌ها ترکیه را گرفتار یک رسوایی مالی کرده اند.

ابرو گوندش که پس از دستگیری ضراب، تنها یک بار به مدت سی دقیقه به ملاقات همسر رفته است.او پس از ملاقات با ضراب در برنامه پزنده وپربیننده تلوزیونی " صدای ترکیه" « o ses turkiye» شرکت کرد و زمانی که مجری این برنامه از وی خواست که توضیحاتی درباره مسائل پیش آمده برای همسر ایرانی خود ارائه دهد، گفت: "این روزهای بد و تاریک نیز خواهد گذشت. من ورضا زمانیکه ازدواج کردیم به هم قول دادیم در روزهای تلخ و شیرین پشت هم باشیم. ابرو گفت تنها وجودم در این برنامه هست ولی احساسم نه." مسابقه "O Ses Türkiye" یکی از مسابقه‌هاي پر طرفدار آواز خوانی در ترکیه است، که با تهیه کنندگی و اجرای آجون ایلیجالی برنامه ساز معروف ترکیه هر هفته روزهای دوشنبه و سه شنبه از کانال خصوصی استار ترکیه پخش میشود.

این مسابقه ورژن ترکی مسابقه هایی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند آلمان برگزار مي‌شود و چهار داور دارد.ابرو یکی از این چهار دور این مسابقه است. این چهار داور روی صندلی‌هاي چرخان ویژه ای پشت به صحنه مي‌نشینند و زمانی که شرکت کننده برای اجرای ترانه روی صحنه مي‌آید، بدون اینکه چهره و ظاهرش را ببینند تنها با شنیدن صدای شرکت کننده تصمیم مي‌گیرند و با زدن دکمه ای که جلوی صندلی شان کار گذشته شده نظرشان را اعلام مي‌کنند به سمت سن مسابقه باز مي‌گردند. این به این معناست که میخواهند شرکت کننده ای که صدایش را پسندیده اند در گروهشان جای بگیرد.

اگر صدای یک شرکت کننده از طرف بیش از یک نفر از هیات داوران پسندیده شود نوبت به خود شرکت کننده مي‌رسد تا از بین این ژوری‌ها کسی که مورد علاقه اش است را انتخاب کند. اعضای ژوری گاهی برای انتخاب شرکت کننده ای که مورد علاقه شان است با هم سخت رقابت مي‌کنند. بعد از اینکه شرکت کننده ژوری مورد علاقه اش را انتخاب کرد، دوئل بین شرکت کننده‌ها آغاز مي‌شود. از این مرحله به بعد دیگر این شرکت کننده‌ها هستند که باید استعدادهای خودشان را نشان بدهند.

زمانی که شرکت کنندگان با نشان دادن استعداد خود توانسته اند به مراحل بالا برسند حالا نوبت به مردم است تا با ارسال پیام کوتاه نظر خود را درباره صدای برتر ترکیه نشان دهند اما مراحل متهی به فینال این برنامه با دستگیری همسر ایرانی داور ترک این مسابقه همزمان شده است. بسیاری از ترک‌ها که رضا ضراب را مقصر ماجرا مي‌دانند و در شبکه‌هاي اجتماعی مطالب فراوانی را در این ارتباط به اشتراک گذاشته اند ،آنها معتقدند ابرو گوندش نباید از ابتدا به این ازدواج تن مي‌داد.

تهیه کنندگان مسابقه صدای برتر ترکیه نگرانند ترک هایی که معتقدند ابرو گوندش خواننده مشهور ترک در این پرونده نقش دارد، به انتقام جویی از وی فکر کنند و این انتقام را با رای ندادن به افرادی که این خواننده در مسابقه صدای ترکیه تربیت کرده است اقدام کنند.موضوعی که به نظر مي‌رسد در حال اتفاق افتادن است. می‌توان حذف این افراد را با یک اقدام هماهنگ شده میان شهروندان ترک اولین قربانیان پرونده فساد مالی دانست که پای خواننده مشهور ترک نیز به آن باز شده است.

 

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: