کاروان نمادین حسینی در تفرش به راه افتاد
تاريخ : 16 / 8 / 1392برچسب:تفرش,عاشوراییان,عقاب نیوز, | 7:51 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

کاروان نمادین حسینی همزمان با سالروز حرکت کاروان امام حسین (ع) و یارانش از مدینه منوره تا سرزمین نینوا عصر روز چهار شنبه در تفرش به راه افتاد.

 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل ازایرنا، حرکت نمادین کاروان امام حسین (ع) به همت گروه تئاتر یاران، هیئت مذهبی حسینیه ششناو و جوانان عاشق امام حسین (ع) بصورت خودجوش برای چهارمین سال در این شهرستان انجام و با استقبال گرم مردم روبرو شد.

امام جمعه شهرستان تفرش در این مراسم گفت:هدف از عزاداری امام حسین (ع) زنده نگه داشتن دین و اهداف این امام است.

حجت الاسلام ˈسید محمد مومنیˈ افزود: یکی از مظلومیت های اهل بیت در طول تاریخ ایجاد فتنه ها علیه آنان توسط دشمنان است واکنون نیز با ایجاد شبهه و فتنه در صدد گمراه نمودن جوانان و دور نمودن آنان از ارزشها و باورهای مذهبیشان است.

امام جمعه تفرش تصریح کرد: دشمن اینگونه ارزشها و قداستهای ما را با ترویج بی حجابی نشانه گرفته است از این رو بر عزاداران حسینی واجب است با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ظلم ستیزی در مراسم های عزاداری، توطئه دشمنان مبنی بر دور نمودن آنان از امام حسین (ع) را خنثی نمایند.

کاروان نمادین امام حسین (ع)، تمام میادین و خیابانهای شهرستان تفرش را طی کرد تا مظلومیت و مقاومت سالار شهیدان و یاران وفادارش در راه سربلندی اسلام را برای مردم تبیین کند.

کاروان نمادین امام حسین و با همراهی مردم پس از طی خیابانهای اصلی شهرستان تفرش با حضور در امامزاده محمد (ع) و سپس حسینیه ششناو به عزاداری در سوگ سالار شهیدان پرداختند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: