مصلحی وزارت اطلاعات را به علوی تحویل داد
تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:علوی,وزارت,اطلاعات,عقاب نیوز, | 8:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

در این مراسم که آقایان نهاوندیان، آشنا و حسین فریدون به عنوان نمایندگان رئیس جمهور نیز حضور داشتند حکم انتصاب دکتر علوی قرائت شد.

پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از آفتاب: حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز طی مراسمی امور این وزارتخانه را به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی واگذار کرد.


به گزارش سایت وزرات اطلاعات، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز شنبه طی مراسمی که در وزارت اطلاعات برگزار شد امور این وزارتخانه را به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی واگذار کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی ساعت 15:30مورد استقبال گرم حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان این وزارتخانه قرار گرفت.

در این مراسم که آقایان نهاوندیان، آشنا و حسین فریدون به عنوان نمایندگان رئیس جمهور نیز حضور داشتند حکم انتصاب دکتر علوی قرائت شد.

در حکم انتصاب وی تاکید شده برای تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری همه نهادها از جمله وزارت اطلاعات باید تلاش خود را بکار گیرند.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی در بدو ورود به وزارت اطلاعات طی مصاحبه­ای ضمن تقدیر و تشکر از وزیر سابق اطلاعات و اقدامات قابل تقدیر کارکنان محترم وزارت در طول سالیان قبل بر همدلی و وفاق سازمانی تاکید نمود و گفت: شرع، اخلاق و قانون همچون گذشته سرلوحه کار وزارت اطلاعات خواهد بود.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: