اعلام محدودیتهای ترافیکی عید فطر در جاده های کشور

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای تردد در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، در ابلاغیه پلیس راه آمده است. تردد موتور سيكلت از ساعت 6 روز چهار شنبه تا ساعت 24 روز شنبه از محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

محور كرج- چالوس

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع بوده و  تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 24 روز پنجشنبه تا  14 ظهر روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 تا 14 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آبادبصورت يكطرفه خواهد بود،

در صورتيكه روز پنجشنبه به عنوان روز عيد سعيد فطر اعلام شود محدوديت يكطرفه محور چالوس از ساعت 24 روز چهارشنبه تا  14 روز پنجشنبه اعمال می شود. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12روز شنبه تا2 بامداد روز يكشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه ساعت15روز شنبه تا 02 بامداد روز يكشنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه است.

 تردد كاميونها و كاميونت هاي محلي داراي مجوز تردد در محورچالوس از ساعت 14روز چهارشنبه تا  ساعت2 بامداد روزيكشنبه از محور چالوس ممنوع است.

 محور هراز

تردد تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع بوده و تردد كاميونها و كاميونتها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روزشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا  24 از  آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود.                        

 محور دماوند

تردد  تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24  روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه   از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

 محور زاهدان – زابل

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 16 اتا 20 روزهاي پنجشنبه و جمعه  از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع خواهد بود.

محور قزوین - رشت

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني  از ساعت 8 تا  24  روزهاي جمعه وشنبه  در محور قديم قزوين- رشت ممنوع است  و تردد اين قبيل وسايل نقليه درآزاد راه قزوين- رشت نيزكماكان ممنوع خواهد بود.

محور آستارا - اردبیل

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني  از ساعت 14 تا 23 روز شنبه  از آستارا به اردبيل و بلعكس ممنوع است.

تبصره1: در صورتيكه روز پنجشنبه به عنوان روز عيد سعيد فطر اعلام شودو روز شنبه غيرتعطيل باشدتمامي محدوديت ها وممنوعيت هاي ترافيكي روز شنبه در روز جمعه اجرا می شود.

چنانچه تعطيلي روز شنبه به قوت خود باقي باشد محدوديتها و ممنوعيتهاي تعيين شده در همين روز  اجرا مي شود.

تبصره 2: در محور فيروزكوه در صورت بروز ترافيك سنگين، به منظور رواني ترافيك پاسگاههاي پليس راه مسير با هماهنگي پليس راه راهور ناجا از تردد تمامی كاميونها به جزء حاملين مواد سوختي وفاسد شدني جلوگيري می شود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: