صبح امروز صورت گرفت ديدار روحاني و لاريجاني اولين گام تعامل دو قوه/ کنترل تورم و بيکاري محور اين ديد

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس مجلس شوراي اسلامي با رئیس‌جمهور منتخب مردم در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران  "علي لاريجاني" رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(یکشنبه ۲۶ خرداد) با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و انتخاب وی را تبریک گفت.

اولین گام همکاری دو قوه با حضور لاریجانی برداشته شد

براساس اين خبر به نقل از  خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری  در گفت وگو با پايگاه اطلاع‌رساني قوه مقننه با بیان اینکه در این جلسه  علاوه بر عرض تبریک، به دلیل دوستی قدیمی علاقه‌مند دیدار حضوری با وي بودم، گفت: در این جلسه درخصوص شرایط کشور به ویژه ضروریات مثل کنترل تورم و مشکلات بیکاری بحث و گفت‌وگو شد.

 لاریجانی افزود: همچنین در این جلسه رایزنی‌هایی درخصوص کابینه دولت آینده صورت گرفت.

اولین گام همکاری دو قوه با حضور دکتر لاریجانی برداشته شد

 در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه ما دیدارهای فراوانی در گذشته با آقای لاریجانی داشته‌ایم، گفت: امروز اولین قدم را برای همکاری دو قوه برداشتیم تا در آینده نزدیک همکاری بین دو قوه آغاز شود.

رئیس جمهور منتخب مردم افزود: در این جلسه نکات مهمی که در کشور با آن مواجه هستیم به ویژه درخصوص همکاری‌های دولت و مجلس بحث و گفت‌وگو شد.

روحانی با بیان اینکه مردم ما با شادی شب گذشته خود نشان دادند ملتی امیدوار نسبت به آینده هستند، ادامه داد: احساس همه ملت این است که اخلاق و تعادل در کشور مستحکم‌تر خواهد شد و با مشورت با افراد صاحب‌نظر مشکلات کشور حل و فصل شود.

رئیس جمهور منتخب مردم در پایان خاطرنشان کرد: البته مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و باید به تدریج و با مشورت صاحب‌نظران این اتفاق رخ دهد.

 همچنين علی لاریجانی صبح امروز نیز با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کشور همکاری صمیمانه‌ای را با حضرت عالی و دولت جدید برای تحقق اراده ملت و اصلاح امور بعمل می‌آورد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: