دستگیری تعدادی از مخلّان امنیت انتخابات از سوی وزارت اطلاعات
تاريخ : 6 / 3 / 1392برچسب:, | 5:4 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری افرادی از سوی وزارت اطلاعات خبر داد که در آستانه انتخابات قصد بر هم زدن امنیت کشور را داشتند.

به گزارش فارس، محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در خصوص اطاله دادرسی گفت: رسیدگی به پرونده‌ها هنوز الکترونیکی نشده و فقط برخی سرویس‌های الکترونیکی در کشور فعال هستند.

وی افزود: ما هنوز آئین دادرسی الکترونیکی نداریم اما زیرساخت‌هایی که آماده شده سرویس‌های الکترونیکی را از 7 به بیش از 14 سرویس رسانده است.

محسنی اژه‌ای با ابراز بی‌اطلاعی از دستگیری مدیر منطقه آزاد کیش گفت: در خصوص آخرین وضعیت امیر میرزایی حکمتی، جاسوس آمریکایی اطلاعات جدیدی ندارم و نمی‌دانم پس از اقدام دیوان عالی کار به کجا رسیده است.

دادستان کل کشور در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر وضعیت پرونده سادات خوزستان که 120 هزار شاکی داشته است، گفت: یکی از پرونده‌هایی که می‌تواند برای مردم آموزنده باشد همین پرونده بود که به 6 یا 7 سال پیش بر می‌گردد.

وی افزود: این گروه از مردم پول می‌گرفتند و با پول‌های دیگران درصد پول فوق‌العاده‌ای را در هر ماه به افراد پرداخت می‌کردند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد:‌ اقدامات زیادی برای بازگرداندن متهم فراری این پرونده صورت گرفته و پرونده کماکان تحت رسیدگی است. البته با کمک وزارت اطلاعات برخی اموالی که وی مخفی کرده یا به نام دیگران کرده بود شناسایی شده و مال باختگان توانسته‌اند به بخشی از پول خود برسند اما در این میان عده‌ای بودند که مدرک نداشتند اما مدعی شدند که پول داده‌اند که همین موضوع رسیدگی را مشکل کرده است.

محسنی اژه‌ای در خصوص افرادی که قصد بر هم زدن امنیت انتخابات را دارند گفت: دشمن در این 34 سال انتخابات، درس نگرفته و همواره به دنبال این بوده که مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کند. این بار هم همین تلاش را دارد اما کشور ما آرام است و نیروهای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه قضایی به طور کامل فعالیت‌ها را رصد می‌کنند و اگر دشمن نقشه‌ای داشته باشد با آن برخورد می‌کند.

وی از دستگیری تعدادی از مخلان امنیت در انتخابات خبر داد و گفت: عده‌ای از سوی وزارت اطلاعات به دلیل اخلال در امنیت دستگیر شده‌اند و باید منتظر ثابت شدن اتهامات آنها بمانیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: