واحدی به ایسنا خبر داد: اعلام واجدان شرایط مسکن ویژه تا پایان اردیبهشت
تاريخ : 16 / 2 / 1392برچسب:, | 12:11 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران خبر داد: مدارک دومین دوره ثبت‌نام‌کنندگان سایت تهرانسر مسکن ویژه در حال بررسی است که رد یا تایید آن تا پایان اردیبهشت‌ اعلام می‌شود.

 

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به پایان ثبت‌نام متقاضیان مسکن ویژه تهران در روز شنبه (14 اردیبهشت ماه) گفت: تا پایان ماه جاری ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط مشخص می‌شوند.

 

وی با اشاره به در نظر گرفتن حدود 3000 واحد در منطقه تهرانسر اظهار کرد:‌ پس از دستور وزیر راه و شهرسازی و تبدیل برج‌های 15 طبقه به پنج طبقه، این تعداد به 2720 واحد کاهش یافت و با توجه به اینکه 160 واحد دارای معارض بودند در حال حاضر 2560 واحد بدون معارض در حال ساخت است.

 

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: اواخر خرداد‌ و از تیرماه برخی بلوک‌ها به شکل محله‌ای آماده می‌شوند و این به منزله تحویل واحدها به متقاضیان نیست بلکه تحویل عمده واحد‌ها از شهریور و مهر آغاز می‌شود.

 

به گفته‌ی وی اول خرداد‌ماه مهلت سر رسید سومین قسط متقاضیان مسکن ویژه‌ای که در شهریور سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، است که امیدواریم این واحد‌ها تا پایان سال تحویل داده شوند.

 

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، تمامی ثبت‌نام‌کنندگان در مسکن ویژه تهرانسر که حائز شرایط ثبت‌نامی بوده و قسط 20 میلیون تومانی اول را واریز کرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل ثبت‌نام و طی مراحل بعدی اقدام کنند و جای نگرانی نیست.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: