گروگانگيري در يكي از ادارات ايلام
تاريخ : 24 / 11 / 1390برچسب:, | 11:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز:

فرمانده انتظامي استان ايلام علت گروگانگيري صبح روز گذشته که در يکي از ادارات کل استان رخ داد را موضوع شخصي اعلام كرد و گفت: عامل اين گروگانگيري دستگير شد.

به گزارش ايسنا، امير حيدرعباس‌زاده دراين‌باره گفت: در ساعت 10 صبح روز يكشنبه فردي با در دست داشتن يک قبضه اسلحه سه نفر را در ساختمان يکي از ادارات شهر ايلام گروگان گرفته بود كه با اطلاع پليس از اين واقعه اکيپ‌هاي ويژه‌اي به همراه کارشناسان مرکز مشاوره معاونت اجتماعي نيروي انتظامي در محل حاضر و اقدامات امنيتي و عمليات رهايي گروگان‌ها را آغاز کردند.

فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: در بررسي اوليه پليس مشخص شد انگيزه اين فرد انتقام‌جويي بوده و اختلاف شخصي با يکي از کارکنان آن اداره باعث اين اقدام شده است.

عباس‌زاده با بيان اينكه پس از گذشت پنج ساعت پليس با انجام اقدامات پليسي و رواني گروگانگير را از محل گروگانگيري بيرون کشاند، گفت: ماموران پليس متهم را دستگير و سه گروگان را آزاد كردند.

وي با اشاره به پايان گروگانگيري در ساختمان اين اداره اضافه‌کرد: در اين عمليات ضمن دستگيري فرد گروگانگير يک قبضه اسلحه و تعدادي فشنگ نيز از وي کشف و ضبط شد.
 



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: