سرلشكر فيروزآبادی عنوان كرد: دفاع بايد در حوزه‌ها، دانشگا‌ه‌‌ها و مدارس انجام شود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

رئيس كل ستاد نيروهای مسلح با اشاره به اينكه دفاع بايد در حوزه‌ها، دانشگا‌ه‌‌ها و مدارس ما انجام شود، گفت: دشمن امروزه در اين سنگرها نيز حضور پيدا كرده، زنان جامعه ما به اندازه مردان در دفاع همه جانبه نقش دارند و اين شكل يك زندگی معنوی همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، كنگره 7 هزار بانوی شهيده كشور عصر امروز، 16 اسفندماه، با حضور سرلشكر فيروز آبادی، ريئس ستاد كل نيروهای مسلح و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين رحيميان، نماينده ولی فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و همچنين سردار نقدی، رئيس سازمان بسيج مستعضفين در تالار وحدت آغاز شد.

سرلشكر فيروز‌آبادی، رئيس ستاد نيروهای مسلح، طی سخنانی با بيان اينكه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره تاكيد مضاعفی بر راهبرد دفاع همه جانبه دارند، اظهار كرد: بايستی تهديدات دشمنان را همه جانبه ببينيم، مثل برخی فكر نكنيم كه دشمن از طريق مرزهای زمينی، هوايی و دريايی می‌تواند به كشور حمله كند بلكه از مرزهای دانشگاه، حوزه‌های علميه، كتاب، خانواده و تربيت فرزندان نيز به ما حمله می‌كند.

وی با تاكيد بر اينكه بايستی به تهديد نگاهی همه جانبه داشته باشيم و دفاع را نيز بايد همه جانبه در دستور كار خود قرار دهيم، افزود: اگر دشمن‌شناسی ما درست باشد، دفاع را نيز درست انجام می‌دهيم. امروز دفاع از امام، اسلام، ولايت، رهبری، اهل بيت(ع)، قرآن، تربيت و سبك زندگی اسلامی و ايرانی از مسائلی است كه بايستی به شكلی ويژه در كشور مد نظر قرار بگيرد.

وی با اشاره به اينكه دفاع بايد در حوزه‌ها، دانشگا‌ه‌‌ها و مدارس ما انجام شود، ادامه داد: دشمن امروزه در اين سنگرها نيز حضور پيدا كرده، زنان جامعه ما به اندازه مردان در دفاع همه جانبه نقش دارند و اين شكل يك زندگی معنوی همه جانبه است.

سرلشكر فيروز‌آبادی تصريح كرد: امروزه همه ملت ايران، بسيجی و تمامی زنان، سربازان دفاع همه جانبه هستند، در دفاع همه جانبه، ممكن است در شرايطی زنان حتی سلاح به دست بگيرند زمانی كه دشمن به حدود شهر و محلات ما هجوم آورده باشد، زنان نيز بايستی با در دست گرفتن سلاح از ناموس و فرزندان خود دفاع كنند. بنابراين بسيج مستضعفين نيز موظف است در اين راستا آموزش‌های لازم را در اقصی نقاط كشور به مردم ارائه كند.

رئيس كل ستاد نيروهای مسلح با بيان اينكه امروزه برخی از مقامات، سياست منفعل دارند، تاكيد كرد: اين اقدام دهها برابر از تهديدات بين‌المللی و شرايط تحريم و تهديد بدتر است و بايستی برای دفاع از اسلام، امام زمان(عج) و جلوگيری از تجاوز به مهدويت، سينه سپر كنيم و موضعی فعال داشته باشيم.

وی با بيان اينكه شايسته انقلاب اسلامی نيست كه مقامات موضع منفعل داشته باشند، تصريح كرد: گاهی اين افراد موضع فعال می‌گيرند ولی در شرايط لازم، منفعل هستند؛ امروزه تهديدات ما تنها به آمريكا، اسرائيل خلاصه نمی‌شود.

سرلشكر فيروز‌آبادی با يادآوری اين موضوع كه در فتنه 88 در دفاع از مردم و آزادی و با پول‌های آمريكايی و حمايت‌های رسانه‌ای آنان شاهد چنين اقداماتی بوديم، اظهار كرد: در فتنه 92 مشخص نيست كه شاهد چنين وضعيتی باشيم، ممكن است اين فتنه از داخل باشد و هم اكنون نيز آثارش پيدا است.

رئيس ستاد نيروهای مسلح در تكميل اين بخش از سخنان خود افزود: طی برنامه‌ريزی‌هايی كه در دو، سه سال اخير صورت گرفته و مبالغ هنگفتی هزينه شده است، ساختاری در داخل كشور ما ايجاد شده كه ممكن است به نام دفاع از ولايت و با شعار امام زمان(عج) وارد عرصه شود.

وی افزود: هر شخصی كه ادعای ارتباط با امام زمان(عج) كرد، نبايد بپذيريم؛ در جريان فتنه 92 ممكن است پرچم ولايت، عدالت و آزادی بلند شود و حتی جامعه روحانيون ولايی را تشكيل دادند؛ همه روحانيون سربازان امام زمان(عج) هستند و لباس پيامبر(ص) را به تن می‌كنند.

سرلشكر فيروز‌آبادی با تاكيد بر اينكه طبق اصل دفاع همه جانبه هر نوع ابزاری برای هر گونه اقدامی بايستی آماده باشد، ادامه داد: ما بايستی همواره منافع اسلام و استقلال كشور را حفظ كنيم.

رئيس ستاد كل نيروهای مسلح با تاكيد بر اينكه بسيج ده‌ها ميليونی تمامی زنان كشور را به خود دعوت می‌كند، گفت: در بخش ديپلماتيك تاكنون از استعداد زنان ايرانی استفاده نشده است. امروزه بسيج يك ماموريت و اولويتی برای تحقق بسيج ده‌ها ميليونی در نظر گرفته است كه تنها بر روی رقم 30 ميليون در حال فعاليت است. در حالی كه ما 70 ميليون بسيجی داريم و بايستی برای تمامی آنان برنامه داشته باشيم.

سرلشكر فيروز‌آبادی در پايان با تاكيد بر خنثی كردن جنگ‌های روانی تصريح كرد: عمليات روانی يعنی كارهای فرهنگی، سياسی و رسانه‌ای كه توسط دشمن انجام می‌شود تا ملتی احساس ضعف كرده و مقاومت خود را از دست داده و با ايجاد فرصت به آن كشور حمله كند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: