سایت شهدای دیپلمات رونمایی شد
تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 6:34 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
 مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور استاندار تهران، مشاور مقام معظم رهبری و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از سایت شهدای دیپلمات با حضور آیت‌الله تسخیری، مرتضی تمدن، استاندار تهران، باقر خرم‌شاد، رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مسوولانی از وزارت خارجه،‌ ظهر چهارشنبه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله تسخیری گفت: کسانی که در جهاد سیاسی و دیپلماتیک شهید شده‌اند، خداوند آن‌ها را در زمره شهدای اسلام قرار می‌دهد. امیدوارم که همه ما مصمم در راه خدمت به اسلام بوده و در این راه ثابت‌قدم باشیم.

تسخیری در ادامه اظهاراتش افزود: یکی از خصلت‌های شهدا این است که همه تهدیدها را به عنوان یک فرصت می‌نگرند و اگر از این فرصت‌ها در جهت اسلام استفاده کنند، بسیار ارزشمند است.

مشاور مقام معظم رهبری، اضافه کرد: باید شهدا را خوشحال کنیم و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم. تشکیل این دبیرخانه، بشارتی است در جهت برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهت تکریم و بزرگداشت شهدای اسلام است.

هم‌چنین خرمشاد در ادامه این مراسم افزود: گرامیداشت شهدای دیپلمات باعث می‌شود فضای دیپلماسی عمومی و رسمی از معنویت مملو شود و دیپلماسی ما را در برابر مخاطره‌ها مصون نگه دارد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: یاد شهدا کمک می‌کند که در برابر هجمه‌های اسلام هراسی و ایران هراسی مقاومت کرده و پایداری کنیم. یاد شهدا در شرایط حساس کنونی جهان که در حال رسیدن به نقطه عطفی است، می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به وحدت و یکپارچه‌سازی جهان اسلام می‌توانیم از برکت خون شهدا استفاده کنیم.

سپس استاندار تهران با بیان این که شهدا، سفیران الهی هستند، گفت: پیام شهدای دیپلمات اکنون در نقاط مختلف جهان طنین انداخته که می‌توانیم نشانه‌های آن را در نهضت بیداری اسلامی مشاهده کنیم.

تمدن اضافه کرد: شهدای دیپلمات در عرصه سیاسی خارجی، مباحثی مانند مصلحت، عزت و حکمت را با عنصر زیبایی شهادت آراسته‌اند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: