انگشت اشاره جریان انحرافی در عزل و نصب‌ها دیده می‌شود
تاريخ : 9 / 10 / 1391برچسب:, | 7:26 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: نماینده اصولگرای کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: کیست که نداند جریان انحرافی در عزل و نصب‌های متعدد، نقش اول را برعهده داشته چرا که انگشت اشاره جریان انحرافی در عزل و نصب‌ها دیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: انگشت اشاره جریان انحرافی در عزل و نصب‌ها دیده می‌شود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز تأسف از برکناری و عزل وزیر بهداشت اظهار کرد: به نظر من و بسیاری از کسانی که از نزدیک شاهد فعالیت وزرا و مسئولان کشور هستیم خانم دکتر دستجردی از وزرای فعال و پرکار و البته موفق دولت دهم بود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس از حوزه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در عزل و نصب‌ها رئیس‌جمهور مختار است که زیر دستان خود را تغییر دهد ولیکن نباید آن‌هایی را که عملکرد خوبی دارند این‌گونه و با این شیوه عزل کرد.

بزرگواری افزود: برای نمونه در این دولت مدیران و وزرای توانمندی همچون فتاح، لنکرانی، صفار هرندی و محسنی ‌اژه‌ای توسط رئیس‌ جمهور حذف شدند که انگشت اشاره جریان انحرافی در همه این عزل‌ها دیده می‌شود.

وی با بیان این‌که آن‌ها قصد داشتند مصلحی را نیز این‌گونه حذف کنند، تصریح کرد: دلایل این‌گونه عزل و نصب‌ها نه برای من و نه برای بسیاری از کسانی که نظاره‌گر امور هستند روشن نیست و هنوز نمی‌دانیم که این افراد که آخرین آن‌ها وزیر بهداشت بوده به چه دلیل عزل شده‌اند ولی همین را می‌دانم که در همه این عزل و نصب‌ها جریان انحرافی بازیگر اول میدان است.

وی گفت: علاوه بر عزل‌ها، در نصب‌ها نیز شاهد چنین روندی از سوی جریان انحرافی هستیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: