احمدی‌نژاد از عزل‌های‌احساسی دوری‌کند
تاريخ : 8 / 10 / 1391برچسب:, | 12:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی دشمنان هر روز در حال توطئه برای کشور هستند؛ دوری از عزل و نصب‌های احساسی و ناگهانی می‌تواند کمک مؤثری به مقابله با این مشکلات داشته باشد و آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور باید به این نکته توجه کند.
به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تغییرات پیاپی در کابینه دولت و عزل ناگهانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تحولات ناگهانی در هر مجموعه مدیریتی سبب عدم کارآیی در آن مجموعه می‌شود و ما متأسفانه شاهد هستیم که دولت در حال طی کردن یک مسیر نزولی در ثبات کاری است.

وی افزود: اینکه یک وزیر به خاطر یک انتقاد در هر موردی برکنار شود نشانه این است که منطق و تحمل در مجموعه دولت رنگ می‌بازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی اگر این فشارها برای برکناری شخصی در زیرمجموعه مدیریتی یک وزیر باشد راه‌های بهتری برای این کار وجود دارد تا اینکه رأس آن وزارتخانه از کار برکنار شود.

کوثری گفت: اینگونه عزل و نصب‌ها به طور حتم سبب نارضایتی کسانی می‌شود که به ایشان رأی داده‌اند و انتظار حل مشکلات را دارند.

وی افزود: در شرایطی دشمنان هر روز در حال توطئه برای کشور هستند؛ دوری از عزل و نصب‌های احساسی و ناگهانی می‌تواند کمک مؤثری به مقابله با این مشکلات داشته باشد و آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور باید به این نکته توجه کند.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: