«پسر ایران» برای بار سی‌و‌ششم عمل جراحی می‌شود

پایگاه خبری عقاب نیوز :

خبرگزاری فارس: راوی کتاب «نورالدین پسر ایران» صبح امروز در بیمارستان قمر بنی هاشم تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: «پسر ایران» برای بار سی‌و‌ششم عمل جراحی می‌شود

سیدنورالدین عافی‌خلجانی راوی کتاب نورالدین پسر ایران لحظاتی قبل از رفتن به اتاق عمل در گفت‌وگویی تلفنی به خبرگزاری فارس در تبریز گفت:  عمل جراحی بر روی چشم چپ و بینی و صورت وی احتمالا به مدت دو ساعت به طول خواهد انجامید.

وی گفت: این عمل جراحی در واقع سی و ششمین عمل است که تاکنون در داخل و خارج کشور بر روی این رزمنده دلاور و جانباز 70 درصد آذربایجانی و برادر شهید صورت می‌گیرد.

نخستین عمل جراحی بر روی این جانباز دوران دفاع مقدس در سال 1360 صورت گرفت.

وی در اواخر سال گذشته نیز  توسط دکتر علیرضا موحدی از جراحان گوش، حلق، بینی مورد عمل جراحی بر روی چشم راست قرار گرفت که موفقیت‌آمیز بوده است.

نخستین عمل جراحی بر روی چشم راست وی چندین سال قبل در کشور آلمان انجام گرفت که موفقیت نسبی داشته است.

نورالدین پسر ایران در واپسین روزهای سال گذشته توسط دکتر موحدی از ناحیه چشم راست مورد عمل جراحی قرار گرفت که بنا به اظهار خودش موفقیت‌آمیز بوده است.

سید نورالدین عافی جانباز دلاور آذربایجانی و برادر شهید اخیراً پس از چاپ و انتشار کتاب نورالدین پسر ایران با انتشار دست نوشته مقام معظم رهبری بر حاشیه این کتاب مورد محبت بسیار قرار گرفت.

کتاب نورالدین پسر ایران حاوی خاطرات رزمنده دلاور تبریزی است که توسط معصومه سپهری تدوین شده است و این روزها در بسیاری از محافل سخن از این کتاب می‌رود.

سید نورالدین عافی از اهالی روستای خلجان تبریز در سال 59 در سن 16 سالگی عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در طول 77 ماه حضور مداوم در جبهه‌ها و شرکت در عملیات‌های مختلف برای چندمین بار به شدت از نواحی مختلف بدن مجروح شد و در نهایت به عنوان جانباز 70 درصد و برادر شهید نائل آمد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: