استقلال به رده‌ي دوم صعود کرد
تاريخ : 6 / 8 / 1391برچسب:, | 9:53 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

عقاب نیوز :

ورزش 3 -  تيم فوتبال استقلال تهران در هفته سيزدهم ليگ برتر با پيروزي مقابل نفت تهران به صدر جدول نزديک‌تر شد.
 
در آخرين ديدار از بازي‌هاي روز پنجشنبه در هفته سيزدهم ليگ برتر آبي‌پوشان پايتخت در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران بودند که اين ديدار در پايان با برتري 2 بر يک استقلال همراه بود.

در نيمه نخست اين ديدار يعقوب کريمي بازيکن سابق استقلال ابتدا براي نفتي‌ها گلزني کرد اما 6 دقيقه بعد ساموئل بازيکن خارجي آبي‌پوشان کار را به تساوي کشاند و نيمه نخست با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم آرش برهاني توانست بار ديگر استقلال را پيش اندازد. حرکت تيمي استقلال از جناح راست با ارسال به روي دروازه همراه شد که برهاني در حالت نامتعادل دروازه سوشا مکاني را باز کرد.

مدافعان و دروازه‌بان تيم نفت به شدت به محسن قهرماني بابت پذيرفتن اين گل اعتراض کردند چرا که معتقد بودند مهاجم استقلال با ضربه دست خود توپ را از خط دروازه عبور داده است.

در ادامه‌ي غفوري از نفت با کارت قرمز مستقيم اخراج شد تا کار براي نفت سخت‌تر شود. لحظاتي بعد يعقوب کريمي نيز به دليل انجام حرکت غيرورزشي بر روي اکبرپور با کارت قرمز روبرو شد

تلاش شاگردان ابراهيم‌زاده براي گرفتن حداقل يک امتياز از اين ديدار خارج از خانه سودي نبخشيد و استقلال با همين نتيجه بازي را به سود خود به پايان برد. نفت

در جدول رده‌بندي شاگردان امير قلعه‌نويي با اين پيروزي 22 امتيازي شده و با يک بازي کمتر نسبت به تراکتورسازي و يک امتياز اختلاف در رده دوم ايستاده‌اند.

نفت تهران نيز با يک پله سقوط به جايگاه سوم رسيد.

اين دومين شکست نفت تهران در رقابت‌هاي ليگ برتر امسال بود.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: