تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 2:18 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رییس کل بانک مرکزی از اجرایی شدن سیاست‌های اعتباری این بانک در رابطه با فروش اقساطی کالاهای داخلی از جمله وام 25 میلیونی خودرو از نیمه دوم آبان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، بعد از تصویب سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی برای اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی که تسهیلات 25 میلیونی خودرو، کارت‌های اعتباری 10 میلیونی همچنین خرید دین کالاهای داخلی (خرید اوراق و اسناد تجاری به بهایی کمتر از مبلغ اسمی) از جمله آنها بودند، ولی‌الله سیف امروز در حاشیه همایش تراکنش در پاسخ به ایسنا درباره‌ زمان اجرایی شدن این سیاست اظهار کرد: تمامی سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی در رابطه با اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی از نیمه دوم آبان‌ماه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

 

وی همچنین در مورد میزان منابع لازم برای مجموع سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی و تسهیلات‌دهی برای فروش اقساطی کالاهای داخلی رقم مشخصی اعلام نکرد، اما توضیح داد که بانک مرکزی در این مورد مسوول مراقبت از تاثیر ارائه‌ این اعتبارات بر رشد نقدینگی و تورم نیز خواهد بود و با ملاحظات کافی این روند را پیش می‌برد.

 

 

 

دو برنامه بانک مرکزی برای تسهیل بازرگانی خارجی

 

رییس کل بانک مرکزی همچنین در این همایش به دو برنامه این بانک برای تسهیل بازرگانی خارجی در شرایط پساتحریم نیز اشاره کرد و گفت: برنامه اول بازگشت دوباره بانک مرکزی و بانک‌های جداشده از شبکه جهانی سوئیفت به آن شبکه است، چرا که عدم حضور گسترده در گذشته موجب ایجاد مشکلاتی در بازرگانی خارجی شد که امیدواریم در آینده این مسائل برطرف شود.

 

سیف ادامه داد: برنامه دوم ما برای تسهیل بازرگانی خارجی اتصال شبکه ملی پرداخت به شبکه‌های خرد و کلان بین‌الملل از جمله سوئیچ پرداخت کارتی کشورهای همسایه و شبکه‌های معتمد پرداخت کارتی در دنیاست که البته نقشه راه دستیابی به آن در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

راه‌اندازی جامعه بدون پول نقد

 

سیف همچنین به برنامه بانک مرکزی برای کاهش هر چه بیشتر استفاده از پول نقد در کشور اشاره کرد و افزود: حجم بالای مبادلات در نظام‌های پرداخت و گسترش نفوذ ابزارهای پرداخت الکترونیک حتی در دورترین نقاط کشور، باعث شده، تقاضای اسکناس و مسکوک در دست اشخاص، روندی کاهشی به خود بگیرد به نحوی که نسبت اسکناس و مسکوک در دست اشخاص از نقدینگی به عدد 3.64 درصد در خرداد ماه امسال رسید که نسبت به مدت مشابه دو سال پیش از آن بیشتر از 2 واحد درصد کاهش را نشان می دهد و این روند همچنان ادامه خواهد یافت زیرا کاهش این نسبت یکی از عوامل اصلی افزایش ضریب فزاینده و سالم سازی نقدینگی در دولت یازدهم بوده و باعث شده برای تامین نقدینگی، پول پرقدرت کمتری به اقتصاد کشور تزریق شود. در همین راستا ما قصد داریم نخستین جامعه بدون پول نقد را در کشور به صورت آزمایشی در جزیره کیش راه‌اندازی کنیم.

 

 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 7:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

پرونده بازار اجاره با آغاز فصل پاییز بسته می‌شود. بیشتر مستاجرانی که فرزند محصل دارند یا دانشجویانی که در شهرخود تحصیل نمی‌کنند، تلاش می‌کنند قبل ازآغاز سال تحصیلی جدید تکلیف مکان سکونت خود را روشن کنند. اما پاییز و زمستان فصل مطلوب آن دسته از مستاجرانی است که محدودیت زمانی برای انتخاب آپارتمان مورد نیازشان ندارند. به طور معمول نرخ اجاره بها در 6 ماهه دوم سال 10 تا 15 درصد کاهش پیدا می‌کند و آرامش بیشتری بر بازار اجاره حاکم است.

به گزارش مشرق، هرچند برخی از مشاوران املاک معتقدند در پاییز و زمستان به تناسب کاهش نرخ اجاره بها و کاهش مستاجران با کاهش فایل اجاره هم روبه‌رو هستیم. یک مشاوره املاک در محدوده غرب پایتخت درخصوص بازار پاییزی اجاره می‌گوید: به طور طبیعی و براساس یک سنت سالانه حجم معاملات کمی درپاییز کاهش پیدا کرد؛ زیرا در فرهنگ ما معمولا در دهه عزاداری شخصی به فکر خرید و فروش یا اجاره خانه نیست. اما بررسی میدانی فایل‌های اجاره نشان می‌دهد هنوز صاحبان املاک راضی به کاهش نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی خود نشده و بر اساس نرخ اجاره بهای تابستانی، واحدهای خود را نرخ‌گذاری کرده‌اند.


به طور مثال آپارتمانی ۷۳ متری، دو خوابه در محله سعادت‌آباد خیابان ایثارگران جنوبی به قیمت ۷۱ میلیون تومان برای رهن کامل سپرده شده و صاحب آپارتمانی ۶۱ متری در محله نارمک، میدان ۴۵ برای آپارتمانی نوسازخود، ۶۹ میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته است. همچنین در محله یوسف آباد آپارتمانی دو خوابه با متراژ ۷۰ متر، ۹۰ میلیون تومان رهن و ۱۰۰ هزار تومان اجاره سپرده شده است.

تعیین اجاره بهای پاییزی بر نرخ تابستانی+ جدول

 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 6:12 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

این روزها مصرف بستنی‌های فله‌ای رنگارنگ بسیار داغ شده است، این در حالی است که احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف این گونه بستنی‌ها وجود دارد.

بستنی‌ها هم برای خودشان قدمت و اصالت دارند. آنقدر اصالت دارند که برای خیلی ها تداعی خاطرات گذشته شان است. بستنی هم برای خودش نسل هایی را گذرانده است و کم کم بستنی از حالت سنتی تبدیل به بستنی‌های مدرن و پاستوریزه شد که امروز بچه‌های دهه 60 با آنها خاطر‌ه‌های زیادی دارند و هنوز هم در مغازه‌های سوپرمارکت، اثری از آنها را می بینیم.
 
بستنی‌های امروزی البته حکایت تازه‌ای دارند. بستنی‌هایی که رنگ و لعاب آنها هر عابری را به سمت خود می‌کشد و مشتری‌ها در انتخاب طعم‌های متنوع دچار تردید می‌شوند که کدام طعم و مزه آن را تجربه کنند. اسم‌های خارجی، طعم‌های تازه و متنوع آنها باعث می‌شود چشم‌مان را بر روی قیمت بالای آنها ببندیم و به خودمان بگویم «به یک بار تجربه و چشیدن می ارزد». بستنی های جدید، خوش آب و رنگ هستند با تمام وجود می‌توانید طعم مدرن بودن را زیر دندانتان احساس کنید. 
بستنی فله ای نخورید، آلوده است!
مردم متاسفانه تمایل دارند تا از محصولات فله‌ای استفاده کنند و با همه این تفاسیر مدتی است که موضوع ابتلا به تب مالت از طریق مصرف بستنی فله‌ای و به طور کلی محصولات فله‌ای وجود دارد.
اگر بخواهیم کمی تب مالت را بشناسیم، بهتر است بگوییم تب مالت نوعی باکتری عفونی است که از حیوان به انسان و بیشتر از طریق شیر، پنیر و سایر لبنیات غیر پاستوریزه منتقل می‌شود.
به طور نادر باکتری عامل تب مالت می‌تواند از طریق هوا یا تماس مستقیم با حیوانات آلوده انتقال یابد. همچنین این بیماری از طریق مصرف شیر آلوده به صورت خام و فرآورده‌های شیری آلوده مانند پنیر تازه، سرشیر، خامه، بستنی به انسان سرایت می‌کند.
محصولات پاستوریزه جایگزین لبنیات سنتی شود
رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد که در حوزه لبنیات جایگاه خوبی داریم و همیشه تاکید کرده‌ایم که مردم لبنیات سنتی را جایگزین لبنیات پاستوریزه نکنند و نمی‌شود به مردم اطمینان داد که لبنیات فله‌ای یا سنتی مصرف کنند.
به هیچ عنوان نباید مردم شیر فله‌ای مصرف کنند و در مورد پنیر و ماست و بستنی نیز باید به حداقل برسد و مردم تا جایی که می‌توانند محصولات پاستوریزه مصرف کنند.
آلودگی‌های احتمالی محصولات لبنی فله‌ای
احمدرضا درستی متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تولیدکننده برای کاهش هزینه‌ها از محصولات لبنی که قیمت بسیار پایین‌تری دارد استفاده می‌کند، این در حالی است که مصرف اینگونه محصولات آلودگی‌های احتمالی را افزایش می‌دهد. در کل دو نوع آلودگی با مصرف محصولات لبنی وجود دارد.
وی با اشاره به آلودگی‌هایی که این محصولات لبنی دارند، تصریح کرد: نوع اول آلودگی‌هایی هستند که از دام به انسان انتقال می‌یابد، مانند تب مالت، سل گاوی ، تب کیو و نوع دوم آلودگی‌هایی که از طریق ظروف آلوده و دست آلوده قابل انتقال است و اغلب محیطی هستند.
بستنی‌های فله‌ای نخورید
وی در ادامه افزود: احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف بستنی‌های فله‌ای افزایش می‌یابد، از این رو افراد باید در مصرف اینگونه بستنی‌ها توجه ویژه داشته باشند.
این متخصص اظهار کرد: روزانه بدن افراد به مصرف محصولات لبنی نظیر پنیر، ماست، شیر و بستنی نیاز دارد، ولی اینگونه محصولات باید دارای استاندارد از سوی وزارت بهداشت باشد تا از این طریق خطر ابتلا به تب مالت که یک موضوع خطرناک است، کاهش یابد.
دکتر درستی متخصص تغذیه تاکید کرد: افراد باید حتما قبل از مصرف شیر نسبت به جوشاندن آن اقدام کنند تا مانع از ایجاد مشکل شوند، همچنین از مصرف شیر با معده خالی جدا خودداری کنند.
تب مالت بیماری هزار چهره
پیام فرح‌بخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران جوان می‌گوید: تب مالت یک بیماری هزار چهره است که تمام ارگان‌های بدن را درگیر می‌کند و با تب، اختلالات پوستی، اختلالات کلیوی همراه است و برای درمان آن به درمان طولانی مدت با آنتی بیوتیک‌ها نیاز داریم.
محصولات لبنی را از مراکز معتبر خریداری کنید
وی گفت: خانواده شیر و لبنیات باید حتما قبل از مصرف جوشانده شود تا آلودگی‌های میکروبی مانند بروسلا (تب مالت) و کوکسلا به وسیله جوشاندن از بین ببریم. اگر فرآورده‌ای لبنی مانند شیر و پنیر را بر وزن اینکه شیر جوشانده و گرم شود، میکروب آن از بین نمی‌رود و احتمال تب مالت وجود دارد.
این متخصص تغذیه بیان کرد: بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از مصرف شیر آن را بجوشانید و بستنی‌ها را از مراکز معتبر و کارخانجات معتبر خریداری کنید.
در پایان؛ بهتر است برای مصرف محصولات لبنی نظیر شیر، پنیر، بستنی، آنها را از مراکزی که دارای مجوز وزارت بهداشت و بسته‌بندی معتبر هستند، خریداری کنیم و از استفاده محصولات فله‌ای که مشکلاتی از قبیل تب مالت را به وجود می‌آورند، خودداری کنیم.
گزارش از هدیه عباسقلی
 
 

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 6:6 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

انجمن سرطان آمریکا با ارائه یک دستورالعمل جدید اعلام کرد که 45 سالگی سن مناسب برای آغاز ماموگرافی سالانه در زنان است.

1423312209550_5.jpg

 

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموگرافی، نوعی روش تصویربرداری است که برای تشخیص خطر احتمالی سرطان پستان در زنان کاربرد دارد.

 

در دستورالعمل قبلی، سن پیشنهادی برای ماموگرافی در زنان 40 سالگی اعلام شده بود اما طبق دستورالعمل جدید، خطر ابتلا به سرطان پستان برای زنان 40 تا 44 سال کمتر است و از طرفی هم «خطا در تشخیص» می‌تواند عوارضی را برای این زنان در پی داشته باشد. در مقایسه خطر ابتلا در زنان 45 تا 49 ساله بالاتر می‌رود و بنابراین پیشنهاد انجام ماموگرافی در سن 40 سالگی خیلی توصیه نمی‌شود.

 

همچنین به گفته کارشناسان انجمن سرطان آمریکا، این دستورالعمل برای زنانی است که احتمال ابتلا به سرطان پستان در آنان در حد متوسط است؛ یعنی زنانی که هرگز به این سرطان مبتلا نبوده‌اند، فاقد هر نوع جهش ژنتیکی افزایش‌دهنده خطر ابتلا به سرطان هستند و نیز سابقه پرتودرمانی در ناحیه قفسه سینه نیز نداشته‌اند.

 

پزشکان برای بررسی بیشتر دستورالعمل جدید، نتایج تحقیقات اخیر در مورد فوائد و مضرات احتمالی مربوط به انجام ماموگرافی و معاینات بالینی را مطالعه کردند. همچنین عواملی همچون تعداد مرگ و میرهای ناشی از سرطان پستان که از طریق معاینه قابل پیشگیری بوده و عواملی که به افزایش طول عمر بیمار کمک کرده را در نظر گرفته‌اند.

 

به گزارش لایوساینس، در دستورالعمل جدید توصیه می‌شود زنان 45 تا 54 سال هر سال ماموگرافی انجام دهند. اما پس از رسیدن به 55 سالگی انجام هر دو سال یکبار توصیه می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد با بالا رفتن سن زنان، رشد تومورهای سرطانی کمتر می‌شود بنابراین انجام معاینات سالانه ضرورتی ندارد.

 

با این حال برخی از پزشکان از جمله دکتر «کریستین بیرنه» از بیمارستان «لنوکس هیل» نیویورک با انتقاد از دستورالعمل جدید معتقدند که این توصیه‌ها به نظر مناسب نمی‌آیند و برای بیماران و همچنین پزشکان گیج‌کننده هستند.

 



تاريخ : 4 / 8 / 1394برچسب:, | 4:57 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

اگر دولت این میزان تسهیلاتی را که برای خودرو و لوازم خانگی نشانه رفته صرف ازدواج می‌کرد، لابد می‌توانست به غیر از برکات اجتماعی و فرهنگی آن سود بیشتری را در این باره و در زمینه گردش جریان پول فراهم کند.

 

به گزارش مشرق، روزنامه «جوان» در یادداشتی از «مهران ابراهیمیان» نوشت:

پیامکی کوتاه در فضای سایبر در حال دست به دست شدن است که بسیار قابل تأمل است و چنانچه برای آن جوابی منطقی ارائه نشود، برنامه شش ماه دولت برای خروج از رکود مانند نامه چهار وزیر متهم که تنها حمایت از بازار مالی و سهامداران را نشانه رفته بود به حمایت از یک بخش خاص از اقتصادی متهم می‌شود.

 در این پیامک کوتاه و موجز آمده است:

«وام خودرو 25 میلیون تومان، وام ازدواج 3 میلیون تومان.»

تفاوت میان مقدار وام ازدواج و وام خرید خودرو نشان می‌دهد چه چیزی در اولویت دولت و بانک‌ مرکزی است! ازدواج جوانان یا رونق بازار انحصاری خودرو برای افرادی خاص؟

قضاوت باخود ملت سختی کشیده!

در این پیامک به نوعی با قیاس دو بخش مهم متقاضی تسهیلات، برنامه جدید دولت که به گفته معرفی‌کنندگان آن طرحی برای خالی کردن انبارهای تولیدات است، زیر سؤال رفته است.

پرسش مطرح شده در این پیامک به غیر از نگاه جامعه‌شناسانه و نقش جلوگیری از فساد و جرم در ترویج ازدواج با تسهیلات 25 میلیون تومانی در واقع طرح شش ماهه دولت را به چالشی در حوزه اقتصادی نیز می‌کشاند زیرا اگر دولت این میزان تسهیلاتی را که برای خودرو و لوازم خانگی نشانه رفته صرف ازدواج می‌کرد، لابد می‌توانست به غیر از برکات اجتماعی و فرهنگی آن سود بیشتری را در این باره و در زمینه گردش جریان پول فراهم کند.

از نگاه اصل هزینه و فایده در اقتصاد، ‌دولت با طرح کنونی می‌تواند از یک سو خودروها و لوازم خانگی‌ای را که در انبارهاست به فروش برساند و از سوی دیگر قفل گردش پول را باز کند. همچنین با این کار بخش‌های مولد قطعه‌ساز زیر مجموعه و خدماتی مرتبط با صنعت خودرو و لوازم خانگی نیز تحرک لازم را ایجاد خواهند کرد و مانع از ورشکستگی و کاهش شغل در این بخش‌ها خواهد شد.

 با این حال اگر به تناسب این اقدام دولت و معادل مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای این بخش‌ها به امر خیر ازدواج تخصیص می‌داد، به‌خصوص مبالغ خرید لوازم خانگی برای ازدواج صرف می‌شد، جریان پولی و تحرک لازم در بخش لوازم خانگی هم رخ می‌داد و از سوی دیگر از آنجا که هر تعداد آمار ازدواج بالا می‌رفت، تقاضا برای مسکن نیز زیاد می‌شد و امکان تحرک در بازار مسکن نیز بیشتر می‌شد. ‌

همچنین از آنجا که ازدواج در زمان حاضر به طور متوسط بیش از 50‌میلیون تومان سرمایه نیاز دارد، بنابراین ‌علاوه بر مبلغ تسهیلات تقریباً معادل مبلغ مذکور نیز نیروی پیشران برای تحرک چرخ اقتصاد به جلو ایجاد می‌شد. لذا با توجه به موارد مطروحه به جای قیاس تخصیص تسهیلات خودرو و ازدواج بهتر است دولت با تدبیر و مدیریت منابع به خصوص منابعی که قصد دارد صرف خرید لوازم خانگی بکند، میزان تسهیلات ازدواج را نیز بالا برده و با تمهیداتی شرط اعطای تسهیلات ازدواج را خرید کالای باکیفیت و در شأن ایرانی بگذارد.

به این ترتیب هم در بخش خودرو‌سازی به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصاد بعد از صنایع نفتی و پتروشیمی تحرک ایجاد خواهد شد و هم تحرک در بخش‌های دیگر به خصوص لوازم خانگی با اقدامی میمون و مبارک همراه خواهد شد. آیا دولت طرح خود را اصلاح خواهد کرد؟
 
 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 4:12 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

امام جمعه موقت تبریز گفت: امام حسین (ع) تا حدی به اقامه نماز اهمیت دادند که در سخت‌ترین دقایق عاشورا نماز را اقامه کردند و در دفاع مقدس نیز این اهمیت به نماز رخ می‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی تبریز در مشهد مقدس با اشاره به قیام حسینی اظهار داشت: حضرت اباعبدالله حسین خود و خانواده‌اش را وقف اسلام کرد تا اسلام زنده بماند و در زیارت آن حضرت بر اهداف قیام اشاره شده و عبرت عاشورا که همان فرهنگ اسلامی و دینی است بیان شده و شریعت نبی مکرم اسلام را زنده نگه داشته است.

وی افزود: دستورالعمل زندگی آن حضرت در مورد راه و روش الهی مورد توجه قرار گرفته و در مورد تبیین زندگانی آن حضرت علمای بزرگ دستوراتی دارند که از آن جمله منویات امام و رهبری در این مورد است.امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: عاشورا برای تمام عاشورائیان درس بزرگی است که امام حسین(ع) همه چیز را فدای اسلام کرد و انقلاب اسلامی نیز برخاسته از قیام حسینی است.

وی تاکید کرد: امام حسین (ع) تا حدی به اقامه نماز اهمیت دادند که در سخت‌ترین دقایق عاشورا نماز را اقامه کردند و در دفاع مقدس نیز این اهمیت به نماز رخ می‌داد و این پیام را به جهانیان دادند که این حرکت و قیام برای اقامه نماز است نه کارهای دنیوی.

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: فرهنگ نماز باید در جامعه اسلامی ثابت بماند و اقامه‌کننده‌های نماز در جامعه به مسائل اخلاقی و مذهبی توجه دارند.

آیت‌الله آل‌هاشم تصریح کرد: نشان دادن وحدت و موجودیت مسلمین در نمازهای جمعه و جماعات به جهانیان نشان داده می‌شود و برگزاری مراسم سوگواره حسینی نیز همان حفظ قرآن و نماز است.

امام جمعه تبریز عنوان کرد: قیام حسینی چراغ راه اسلام است و امسال دل مسلمین به واسطه حادثه منا داغدار شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر ریشه خائن‌الحرمین و منافقین جهانی اسلام از ریشه کنده شود.

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:47 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه‌مندی‌های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه‌های اجتماعی شده است.

 

 به گزارش مشرق، یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و عکاسی  UCam Ultra Camera است که توسط آن می‌توانید عکس‌هایی بسیار حرفه ای و زیبا با استفاده از گوشی خود بگیرید با عکس هایی که گرفته‌اید را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار قرار می گیرد، ویرایش کنید و عکس هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید.
 
 با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و … یکی از علاقه مندی های کاربران عکس گرفتن و قرار دادن انها در این شبکه های اجتماعی شده است. اما اکثر کاربران دوست دارند عکس هایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند که زیبایی ظاهری بیشتری داشته باشد.
 
به همین منظور برنامه های بسیار زیادی برای عکاسی و ویرایش عکس ها عرضه شده است که به کاربران امکان زیباسازی و تغییر ظاهر تصاویر را می دهد. برنامه UCam Ultra Camera یکی از همین نرم افزارها در زمینه عکاسی و دوربین گوشی می‌باشد که می‌تواند عکس‌هایی بسیار جذاب و حرفه‌ای برای کاربران به ارمغان بیاورد. این نرم افزار ابزارهای بسیار زیادی در خود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید حتی تصاویری که پیش از این گرفته‌اید را نیز تغییر داده و تصاویری شگفت انگیز ایجاد کنید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
در برنامه UCam Ultra Camera افکت هایی بسیار خیره کننده و زیبا قرار داده شده است که به مرور زمان نیز آپدیت می شوند. شما می‌توانید از این افکت ها بر روی تصاویر استفاده کنید و جلوه بسیار عالی به آنها ببخشید. امکان تنظیم کردن کیفیت، نور و … برای تصاویر نیز در برنامه UCam Ultra Camera گنجانده شده است که به این ترتیب می توانید تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن بگیرید. این برنامه امکان گرفتن تصاویر پانوراما (360 درجه) را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید محیط اطراف خود را به صورت کامل برای عکاسی پوشش دهید.
 
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
 
ویژگی ها:
 
– رابط کاربری بسیار زیبا و راحت و سریع
– راحت ترین نرم افزار برای ساختن انیمیشن گیف
– سریع ترین دوربین burst shot (تا 100عکس با سرعت بسیار بالا و رندر سریع و مکان تنظیم تعداد)
– پشتیبانی کامل از QR Code
– ایجاد فریم های زیبا برای عکس ها و قرار دادن مسقیم عکس های گرفته شده از دوربین
– امکان دانلود قاب
– افکت بسیار زیبای عکاسی collage (قرار دادن چهار عکس به صورت مربعی )
– ایجاد تصاویر پاناروما
– حالت فیلم برداری
– حالت دوربین جاسوسی
– امکان ویرایش نام عکس های ذخیره شده و تغییر فرمت و نوع نمایش تاریخ
– امکان تنظیم کیفیت عکس ها ( 3 حالت )
– تنظیم صدای گرفتن عکس
– تنظیم frame rate
– نمایش میزان فضای باقی مانده حافظه
– تنظیمات مربوط به فلش
– تغییر دوربین (جلو یا عقب)
– تنظیمات مربوط به رنگ
– تنظیمات مربوط به بالانس سفیدی
– تنظیمات مربوط به اندازه طول و عرض عکس
– تنظیمات مربوط به فوکوس
– تنظیمات مربوط به ذخیره اتوماتیک
  نرم افزار فوق را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید
دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:24 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مادر شهید باقری می‌گفت: عبدالله خیلی علاقه‌مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس سید مهدی موسوی از محافظان دکتر محمود احمدی نژاد ریئس جمهوری سابق کشورمان و از همکاران شهید عبدالله باقری در دولت نهم و دهم به بیان خاطره از این شهید عزیز پرداخت و گفت:

وقتی خبر شهادت را شنیدم به منزل شهید رفتم که همزمان دکتر احمدی نژاد و سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه امنیت هم تشریف داشتند. مادر شهید می گفت عبدالله خیلی علاقه مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

اما عبدالله خیلی مصر بود که برود، یک روز آمد و گفت مادر جان شما پنج پسر داری  بالاخره باید زکات و خمس این بچه ها را بدهی. سوال من از شما این است که فردای محشر اگر حضرت زهرا (س) از شما بپرسد شما که چند پسر داشتی چرا یکی را برای دفاع از حرم دخترم نفرستادی چه جوابی داری؟ با همین جملات و حرف‏ها دل من را به دست آورد و رضایتم را جلب کرد.

همسر شهید باقری می‏‌گفت همسرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خیلی مشتاق بود و اصلا نمی‏‌شد جلویش را بگیریم. شوق عجیبی داشت تا در کنار خادمان و مدافعان حرم خدمت کند.

من با شهید باقری از ابتدای تاسیس یگان رهایی گروگان همکار شدیم و سپس در ریاست جمهوری به همکاری خود ادامه دادیم، همانطور که می‏‌دانید کار حفاظت پر مشغله و دارای حساسیت‏های خاصی است، شهید باقری در بین کار به محض اینکه اذان می‏‌گفت، شهید باقری حتما نمازش را اول وقت به جا می آورد و در طی 10 سالی که با او همکار بودم، بارها توجه و پافشاری او برای نماز اول وقت را دیدم.

شهید باقری جوان پر نشاط، فعال، اهل بگو و بخند بود و محافظان قدیمی به خاطر همین نشاط و برخورد نیکویش خیلی دوستش داشتند، توانایی جسمی، قد رشید، و خیلی قدرتمند بود و از بارزترین ویژگی‏هایش فیزیک خاصش بود و همیشه در سفرها و برنامه هایی ریئس جمهور این ویژگی شهید باقری مورد توجه عکاسان و رسانه قرار می‏گرفت.

 

 



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 2:23 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

Reverse Movie اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی پخش ویدئو به صورت معکوس و از انتها به ابتدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از ضبط یک ویدئو، آن را مانند یک حقه‌ شعبده‌بازی، معکوس کنید.

 

 ابتدا یک ایده‌ی جالب پیدا کنید و به کمک آن یک ویدئوی جدید ضبط کنید. برای مثال از دوست خود بخواهید که مقابل دوربین شما راه برود یا اینکه یک لیوان نوشیدنی را میل کند. بعد از ضبط ویدئو، اقدام به انتخاب بخش دلخواه از ویدئو کرده و بعد از آن دکمه‌ی شروع را فشار دهید. بعد از چند لحظه، در اقدامی جالب، Reverse Movie فیلم ضبط شده توسط شما را به صورت معکوس پخش می‌کند به این صورت که دوست شما به صورت عقب عقب راه می‌رود یا در ویدئوی دوم، آب پرتقال، از دهان دوست شما به لیوان باز می‌گردد.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

علاوه بر امکان ضبط آنی ویدئو و معکوس کردن آن، امکان انتخاب ویدئو از گالری گوشی نیز برای شما محیا شده است تا قادر به معکوس‌سازی هر ویدئویی توسط این اپلیکیشن باشید. نتایج به دست آمده توسط این اپلیکیشن بسیار جالب خواهد بود به طوری که می‌تواند اسباب سرگرمی جدید و متفاوتی برای شما و دوستانتان باشد. پاره کردن یک ورق کاغذ، نوشیدن مایعات، ریختن خورده کاغذ روی زمین، نوشتن یک کلمه و خوردن یک سیب تنها بخشی از ایده‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای این اپلیکیشن استفاده کنید. نتایج به دست آمده را نیز می‌توانید از طریق ایمیل، فیسبوک، توئیتر و... با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه از طریق لینک‌ زیر قابل دریافت است.

نرم‌افزار معکوس کردن ویدئوها +دانلود

منبع: زومیت

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت:با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول نیروی انتظامی و سپاه در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «فاضل محمد پور» دادستان عمومی و انقلاب بهبهان با تشریح حادثه جزئیات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده حیدر این شهرستان بیان کرد: ساعت 2:10 بامداد عاشورا یکی از این افراد با اسلحه شکاری به سمت عزاداران شلیک می‌کند که در این حادثه 7 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی افزود: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین به آنان تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر  از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان همچنین گفت: تیراندازی متقابل از سمت نیروی انتظامی صورت گرفت یکی از عوامل حادثه تیر خورد و چند نفر دیگر متواری شدند، 6 نفر از عوامل حادثه در بازداشت هستند، پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه تیراندازی صورت گرفت و شائبه قبلی هم وجود داشت که ممکن است داعش بیاید اما این عوامل هیچ تاثیری در روند عزاداری نداشت و ادامه یافت.

محمد پور ادامه داد: این حادثه قبیله ای نبوده است و حادثه تروریستی نیست و با حادثه تیراندازی در دزفول ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تحت درمان هستند. درتلاش هستیم تا تعدادی از افرادی که متواری هستند نیز دستگیر شوند.



تاريخ : 3 / 8 / 1394برچسب:, | 11:41 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در حالی دولت به تازگی با افزایش وام مسکن به ۶۰ میلیون تومان موافقت کرده است که این وام هم کمکی به خانه دار شدن اغلب متقاضیان نمی‌کند و تاثیری در رونق بازار مسکن ندارد.

به گزارش مشرق، افزایش وام خرید مسکن از ۳۵ میلیون به ۶۰ میلیون تومان، از هفته گذشته در میان فعالان بازار مسکن به موضوع روز تبدیل شده و متقاضیان مسکن هم در حال حساب و کتاب برای چگونگی دریافت این وام و خرید خانه هستند. در واقع متقاضیان بازار مسکن با جستجو در آگهی‌های املاک به دنبال خانه‌ای هستند که با وام ۶۰ میلیون تومانی بتوان آن را خریداری کرد که البته به نظر می‌رسد با نرخ‌های کنونی بازار مسکن، انتخاب‌های آنها محدود باشد.

در حال حاضر، نرخ هر مترمربع آپارتمان نوساز در مناطق متوسط و رو به پایین شهر تهران از متری ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و حتی تا حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم پیش می‌رود؛ بنابراین برای خرید یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شود که فقط برای ۶۰ میلیون تومان از این مبلغ می‌توان از وام مسکن استفاده کرد و مابقی باید از محل پس انداز خریداران تامین شود.

به همین دلیل خرید آپارتمان هایی با متراژ مناسب برای یک خانواده ۴ نفره در محلات متوسط رو به پایین کمی بعید به نظر می‌رسد اما شاید متقاضیانی که به دنبال خرید خانه‌های کوچک تری هستند، بتوانند آپارتمانی را خریداری کنند. بنابراین اگر خانواده ای یک واحد ۴۰ متری خریداری کند باید ۱۲۰ میلیون تومان بپردازد که در واقع نیمی از این مبلغ توسط وام مسکن پوشش داده می شود.

البته اگر این خانواده از قبل سپرده گذاری در بانک مسکن نداشته باشد باید سری به بازار فرابورس بزند و با خرید اوراق، وام ۶۰ میلیون تومانی را دریافت کند که در حال حاضر هم برای وام ۴۵ میلیون تومانی مسکن باید حدود ۷ میلیون تومان اوراق خرید شود و درواقع خریدار باید حدود ۷۰ میلیون تومان برای خرید این واحد ۴۰ متری در اختیار داشته باشد تا بتواند با استفاده از وام ۶۰ میلیون تومانی مسکن، یک واحد ۴۰ متری با قیمت هرمترمربع ۳ میلیون تومان در یکی از محلات رو به پایین شهر تهران را خریداری کند.

براساس این گزارش، تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که اغلب وام های مربوط به خرید مسکن، حدود ۸۰ درصد از قیمت تمام شده را پوشش می‌دهد در حالیکه این رقم در ایران در خوشبینانه ترین حالت برای واحدهای کوچک حدود ۵۰ درصد را پاسخگو است.

در این باره، مسئولان وزارت راه و شهرسازی معتقدند که وام ۶۰ میلیون تومانی در درازمدت بر بازار مسکن اثر گذار است و تاثیر کوتاه مدتی در رونق مسکن ندارد. علی چگنی در گفتگو با مهر گفته بود  این مصوبات در بلندمدت خوب است و به سمت هدف وزارت راه و شهرسازی که افزایش توان خریداران است، می رود اما در کوتاه مدت تاثیر چندانی ندارد.

نرخ برخی آپارتمان ها در شهر تهران

گزارش میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد که در شاهین شمالی واحدی ۵۵ متری با عمر ۱۰ ساله، بازسازی کامل با پارکینگ و انباری ۲۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود و در اشرفی - ۲۲بهمن واحدی ۶۳ متری یکخوابه با عمر ۴ ساله با پارکینگ و انباری متری ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در طرشت شمالی واحدی ۶۵ متری و نوساز با پارکینگ و انباری هرمترمربع ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود و در قصرالدشت-بوستان سعدی آپارتمان ۶۷ متری و دوخوابه ۱۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین در ستارخان حبیب اله واحدی ۷۰ متری و دوخوابه با عمر یکساله ۳۴۵ میلیون تومان به فروش می رسد و در پونک - باغ فیض آپارتمان ۷۰ متری و نوساز ۳۰۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. در شمس آباد واحدی ۷۵ متری و دوخوابه با عمر چندساله ۳۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و در خیابان زمزم روبروی پارک ولایت واحدی ۷۱ متری با انباری و پارکینگن ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می شود.

آپارتمانی ۷۷ متری و دوخوابه با پارکینگ و انباری و عمر ۲۲ ساله در ستارخانه خسرو شمالی متری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و در اشرفی - باهنر واحدی ۴۰ متری و یکخوابه با عمر ۱۲ ساله، ۲۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

 



تاريخ : 2 / 8 / 1394برچسب:, | 11:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

مقامات محلی در عراق با اشاره به موفقیت در برگزاری مراسم دهه اول محرم اعلام کردند ۶.۳ میلیون زائر در این مراسم حضور یافتند.

 

خبرگزاری فارس: مشارکت ۶ میلیون زائر در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلا
 

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سومریه نیوز، «نصیف الخطابی» رئیس مجلس محلی کربلا اعلام کرد که در مراسم دهه اول محرم امسال در این شهر 6 میلیون 300 هزار زائر حضور داشته‌اند.

 

الخطابی با اشاره به اینکه این مراسم بدون مشکل امنیتی و با موفقیت برگزار شده است، تاکید کرد که جنگنده‌های اف-16 برای اولین بار برای تامین امنیت این مراسم بر فراز شهر کربلا پرواز کردند.

 

وی تاکید کرد که از 26 کشور جهان زائران برای شرکت در مراسم عزداری امام حسین(ع) حضور داشتند و تدابیر امنیتی با همکاری نیروهای مردمی و ارتش با موفقیت به انجام رسیده است.

 

براساس این گزارش، بیش از 560 هیئت که توسط مردم کربلا اداره می‌شده از زائران حسینی در دهه اول محرم پذیرائی کرده اند.

 

پیش از این مقامات دولت عراق اعلام کرده بودند که تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری مراسم امسال محرم دارند و قرار است 30 هزار نیروی امنیتی در کربلا و نجف برای تامین امنیت زوار وارد عمل شوند تا با تهدیدات تروریستی در این شهرها مقابله کنند.

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، یک سامانه فرماندهی واحد و همدل را تشکیل داده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرتیپ احمد رضا پوردستان در مراسم بزرگداشت 24  مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت:: مجموعه فرماندهی نیروی زمینی امروز در خدمت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات است و اصلا جدایی وجود ندارد فرماندهی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ، یک سامانه فرماندهی واحد و همدل را تشکیل داده است و امروز این وحدت و انسجام و همدلی سبب شده که ما شاهد حرکت های گسترده در سطح نیروی زمینی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از زحمات مومنانه همکارانم در این سازمان مقدس تشکر و قدردانی می کنم. سازمان عقیدتی سیاسی کار بزرگی را انجام داد، زمانی که حضرت امام فرمودند ارتش باید بماند خیلی ها مخالفت می کردند و اصرار داشتند که ارتش باید منحل شود ولی با تلاش های مقام معظم رهبری و تصمیم نورانی امام راحل ارتش ماند.

 

 

سرتیپ پوردستان افزود: اما آن چیزی که خواست نظام بود در ارتش آن روز نبود پس باید سازمانی تاسیس می شد که بتواند ارتش را در مناسبات فرماندهی، انتصابات، ترفیعات، گزینش و ارتباط با مردم متناسب با خواست امام و انقلاب هماهنگ و همراه کند. بنابراین سازمان سیاسی ایدئولوژیک بر این مبنا پایه گذاری شد و وجود روحانیون عزیز و کسانی که در این کسوت انجام وظیفه کردند سبب شد ارتش بتواند در این زمینه قدم بردارد. این سازمان از همان ابتدای شکل گیری با هدف گذاری دقیق و منطقی، برنامه ریزی منظم، کار مداوم و خستگی ناپذیر و تحمل ناملایمات و سختی های فروان توانست در این مسیر ترسیمی قدم بردارد و آنچه که خواست حضرت امام خمینی(ره) بود را اجرایی کند.

 

 

وی گفت: وقتی در سال 1388 روحانیون ارتش در معیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم حضور فرمانده معظم کل قوا شرفیاب شدند ایشان فرمودند: امروز ارتش ما ارتشی متدین است، که سه نکته در این جمله حضرت آقا وجود داشت؛ نخست اینکه ایشان با این جمله یک خسته نباشید جانانه به سازمان عقیدتی گفتند، مطلب دوم اعلام رضایت ایشان از نحوه عملکرد عقیدتی سیاسی بود و مطلب سوم مطالبه ایشان از عقیدتی سیاسی بود یعنی از ارتش تدین مطالبه کردند و فرمودند این تدین را باید هم در ظاهر و هم در باطن ببینیم. سیمای یک ارتشی، یک خانواده ارتشی، یک کوی سازمانی و پادگان ارتش باید تدین داشته باشد و عقیدتی سیاسی در این مسیر باید هدف گذاری کند.

 

 

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارکنان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جنگ نرم و جنگ فرهنگی گفت: ما باید به این باور برسیم که امروز تمرکز استکبار جهانی روی جنگ نرم است. چون در جنگ سخت شکست خوردند آن ها بعد از این که وارد منطقه شدند قصدشان حمله به کشور ما بود اما مولفه های قدرتی که در کشور ما بود مثل رهبری هوشمند و خردمند، ملت ولایتمدار و نیروهای مسلح پادر رکاب و آماده سبب شد که نتواند اراده خود را اجرایی کند. 14 سال هم در منطقه ماندند و چند بار هم تست زدند مثل جنگ 22 روزه با گردان های حزب الله جنگ 33 روزه با گردان های عزالدین قصام جنگ 7 روزه جنگ 51 روزه و یکسری رزمایش ها انجام دادند ولی وقتی به این نتیجه رسیدند که نمی توانند حمله نظامی به ایران بکنند راهبرد خود را عوض کردند و  جنگ نیمه سخت را در دستور کار خود قرار دادند و با تحریم های ظالمانه و به قول خودشان فلج کننده سعی کردند ما دست ها را بالا ببریم اما ملت از درون جوشید و به فضا، نانو و انرژی هسته ای دست پیدا کرد، در جنگ نیمه سخت هم شکست خوردند.

 

 

سرتیپ احمد رضا پوردستان در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: اما امروز همه تلاش دشمن روی جنگ نرم است چون دشمن از مسئولین و کسانی که فعلا در راس قدرت هستند ناامید شده و می داند روی این نفرات نمی تواند نفوذ کند ولی از طریق شبکه های ماهواره ای و از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی برای ده و بیست سال آینده در حال آینده سازی است. باید مراقب جوانانمان باشیم دشمن می خواهد سبک زندگی ها را عوض کند و به قول خودش روی قلب ها و دل ها کار می کند . ما هم باید هوشیار باشیم و در این صحنه از همه اندوخته هایمان استفاده کرده و با او مقابله کنیم. ان شاالله این توطئه هم با ولایت فرماندهی معظم کل قوا، هوشیاری مردم و برگزاری فعالیت های فرهنگی و تشکیل کلاس های بصیرت و آگاه سازی که عقیدتی سیاسی و حفاظت برگزار می کنند، مثل همیشه خنثی خواهد شد.
 
 

 



تاريخ : 25 / 7 / 1394برچسب:, | 1:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

افراد ناشناسی جمعه شب به یک تکیه هیات عزاداری در شهر صفی آباد دزفول تیراندازی کردند.

 

 

به گزارش ایرنا، جمعه شب چند نفر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو، محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند و متواری شدند.
به گفته شاهدان، این حادثه پس از عزاداری هیات رخ داد.
مسوولان انتظامی و امنیتی دزفول در حال بررسی این حادثه هستند.
شهر صفی آباد از شهرهای تابعه شهرستان دزفول است.

 



تاريخ : 24 / 7 / 1394برچسب:, | 7:43 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فاجعه مصیبت بار منا و رفتارنامناسب رژیم آل سعود، گفت: نهیب و فریاد با صلابت مقام معظم رهبری باعث شد که مسوولان آل سعود عقب نشینی کنند.

 

 

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه در میان بازنشستگان و کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش در تبریز با بیان اینکه این فاجعه نشانه بی لیاقتی و بی کفایتی خاندان و حکومت آل سعود بود، افزود: در زمان حج نیروهای با تجریه و زبده سعودی در مرز یمن مردم یمن را به خاک و خون می کشیدند و نیروهای تازه کار مسوولیت نظم منا را برعهده داشتند.
وی با بیان اینکه به جز ایران اسلامی هیچ یک از کشورهای مسلمان نتوانستند موضع گیری خوبی در مقابل رژیم آل سعود داشته باشند، اظهار کرد: با سرکار آمدن پادشاه جدید آل سعود و فجایعی که در زمان حج رخ داد، زلزله سیاسی در عربستان ایجاد شده که زمینه سقوط این رژیم را فراهم کرده است.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اهمیت حوزه عقیدتی سیاسی ارتش در زمان جنگ،افزود: اکنون نیز عقیدتی سیاسی نقش بسیار ارزشمندی در عرصه های فرهنگی، نظامی و سیاسی ایفا می کند.
وی گفت: باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری امروز رسالت ما در گسترش موضوع های فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن بسیار بالاست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تلاش های زیادی توسط مجاهدان عرصه دیپلماسی کشور در مذاکرات انجام گرفت و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری، تلاش دولت و ایستادگی مردم مقاوم ایران موفقیت هایی بدست آمده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جریان بررسی پرونده برجام ، اظهار کرد: باید مواظب نفوذ اقتصادی، نظامی ، سیاسی و فرهنگی دشمن باشیم همانطور که رهبری فرمودند بیش از همه اینها باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: تلاش آمریکا برای تبدیل برجام به ابزاری برای مهار راهبردی ایران و همچنین ایجاد زیر ساختی برای نفوذ در کشورمان به بهانه های مختلف از جمله فضای پسا برجام مطرح است و باید نسبت به این موضوع بیش از پیش دقت داشته باشیم.
وی ادامه داد: یکی از تهدیدات بعد از برجام که مقام معظم رهبری آنرا تهدید بسیار بزرگ عنوان کردند، نفوذ دشمن از راه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در ایران اسلامی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن می خواهد از طریق نفوذ فرهنگی باورهای اسلامی و انقلابی مردم و مسئولان و ذائقه فرهنگی اجتماعی کشور را تغییر دهد و از طریق عرضه محصولات و کالاهای فرهنگی فرهنگ غرب را در بین جوانان ما ترویج دهد.
وی با اشاره به قصد نفوذ سیاسی دشمن بر کشور، گفت: دشمن قصد دارد در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر نفوذ کرده، با ایجاد اختلاف میان دولت و ملت و ایجاد دو دستگی و فضای دو قطبی در کشور و فعال کردن شبکه های حامیان غرب بر کشور نفوذ کند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه برای شناخت توطئه های دشمن باید بصیرت داشته باشیم, افزود: بصیرت یعنی لحظه شناسی، شناخت از دیروز ، امروز و فردا و تشخیص بدهیم تا به دشمن کمک نکنیم.
وی اظهار کرد: ممکن است انسان هدفش کمک به دشمن نباشد اما به دلیل نداشتن بصیرت کافی، ناخودآگاه به دشمن کمک می کند .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر راه های مقابله با نفوذ دشمن را شناخت توطئه های دشمن، تقویت و استحکام روحیه انقلابی، حرکت مستمر برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ،ایستادگی و مقاومت و وحدت مسلمانان جهان برشمرد.
وی گفت: تنها راه مقابله و دفع شر دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت است این ایستادگی و مقاومت الزاماتی دارد، از جمله این الزامات تبیین سابقه سیاه آمریکا در ایران که همواره کوشیده است تا به استقلال، فرهنگ و اقتصاد کشور ضربه بزند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: تحکیم ارزش ها و باورهای بنیادی نظام اسلامی در جامعه، تحکیم اعتماد توده ها به کارآمدی و لیاقت نظام اسلامی از دیگر الزاماتی است که باید نهادهای فرهنگی بر این مسایل کار کنند.
وی اظهار کرد: ارتقا سطح وحدت، همدلی و همبستگی در بین مردم و مسوولان، هوشیاری، هوشمندی، تیزبینی، تدبیر، آینده نگری، خودباوری و خود اتکایی به نیروهای داخل برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از مواردی است که باید نسبت به آن بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را اقتدار نیروهای مسلح برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از اقتدار بسیار خوبی برخوردار هستند.
وی تاکید کرد: نباید دشمن را رها کرد باید بر دشمن تمرکز داشته باشیم و روحیه انقلابی گری و موضع گیری سریع در برابر حوادث زمان خود را حفظ و موضع گیری درست داشته باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از راه های مبارزه ،ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است این اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد و باید دولت اقتصاد را به مردم بسپارد، اقتصاد نباید در دست دولت باشد، باید بانک های کشور به کمک اقتصاد کشور بیایند و اقتصاد را رونق ببخشند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید داخلی، افزود: باید با بهبود بخشیدن کیفیت تولیدات داخلی، مصرف تولید داخلی رونق بخشیده شود و از تولید خارجی در دستگاه های دولتی ها استفاده نشود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:همچنین دولتمردان و مجلسیان باید وابستگی کشور به نفت را کم کنند، این یکی از خیانت های شوم رژیم گذشته بود که اقتصاد کشور را به نفت وابسته کرده است.
وی همچنین با بیان جایگاه و اهمیت ولایت فقیه فخاطرنشان کرد: تداوم راه امام اطاعت کردن مقام معظم رهبری است، هرکس بگوید من خط امام هستم باید در عمل اطاعت خود را از مقام معظم رهبری نشان دهد.

 

 



تاريخ : 18 / 7 / 1394برچسب:, | 5:33 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

صندوق پس انداز مسکن آخرین تغییرات ایجاد شده در زمینه دریافت وام‌های مرتبط با صندوق پس‌انداز مسکن یکم پس از موافقت بانک مرکزی برای اجرا به شعب بانک مسکن ابلاغ شده است.

به گزارش مشرق، آخرین تغییرات صندوق پس انداز مسکن یکم از سوی معاون برنامه ریزی اداره کل طرح و برنامه بانک مسکن با هدف تسهیل شرایط سابق دریافت تسهیلات خرید یا ساخت واحد مسکونی از محل صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن، هفته گذشته به کلیه شعب این بانک ابلاغ شد.


حذف شرط تأهل

در این ابلاغیه با اشاره به موافقت بانک مرکزی در تاریخ ۲۶ شهریور با شرایط تسهیل گر مورد درخواست بانک مسکن در خصوص اعطای تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم به متقاضیان، آمده است که کلیه شعب بانک مسکن مجازند تسهیلات ۸۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون تومانی خرید و ساخت واحد مسکونی را به ترتیب در شهرهای تهران، بالای ۲۰۰ هزار نفر و کمتر از ۲۰۰ هزار نفر را به افرادی که متأهل یا سرپرست خانوار نیستند، اعطا کنند. البته این متقاضیان باید بالای ۱۸ سال بوده و درآمد مستقل داشته باشند.

حذف شرط استعلام فرم «ج» همسر متقاضی

همچنین از دیگر شرایط تسهیل شده در اعطای وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن، حذف شرط لزوم اخذ استعلام فرم «ج» از وزارت راه و شهرسازی و سبز بودن آن برای همسر متقاضی است؛ اگر همسرِ متقاضیِ وام ۸۰ میلیونی، قبلا تسهیلات خرید مسکن یا امکانات دولتی تهیه مسکن دریافت کرده باشد، مانعی برای دریافت این تسهیلات نیست. ولی اگر خودِ متقاضی قبلا از این امکانات استفاده یا وام خرید مسکن دریافت کرده باشد، دیگر مشمول این وام نخواهد شد.

اگر همسر یا فرزندان صغیر متقاضی وام ۸۰ میلیونی از محل صندوق یکم، انواع تسهیلات بخش مسکن شبکه بانکی اعم از «خرید»، «احداث»، «انتقال سهم الشرکه» و یا «جعاله تعمیر واحد مسکونی» را دریافت کرده باشند نیز مانع از دریافت تسهیلات ۸۰ میلیونی صندوق یکم نخواهند بود و تنها اگر خودِ متقاضی این وام ها را قبلا اخذ کرده باشد دیگر مشمول وام صندوق پس انداز مسکن یکم نیست.

تبدیل شرط حداکثر ۳ سال به ۱۵ سال عمر واحد

از دیگر شرایط تسهیل گر دریافت وام ۸۰ میلیونی صندوق پس انداز مسکن یکم، امکان اعطای این وام از سوی شعب بانک مسکن به متقاضیانی است که واحد مسکونی یا پلاک ثبتی با عمر حداکثر ۱۵ سال از تاریخ صدور پروانه ساختمانی (جواز ساخت) آنها می گذرد، خریداری کنند. در ابلاغیه قبلی این تسهیلات، شرط سنی ساختمان حداکثر ۳ سال ذکر شده بود که در بخشنامه جدید بانک مسکن به ۱۵ سال افزایش یافته است.

همچنین شرط تاریخ پایان کار نیز در ابلاغیه جدید حذف شده است. در ابلاغیه سابق می بایست حداکثر ۷ سال از تاریخ صدور پایان کار گذشته باشد که در فرم جدید اعطایی به متقاضیان دریافت تسهیلات صندوق یکم، نیازی به ذکر تاریخ پایان کار نیست.

بر اساس دستورالعمل جدید بانک مسکن به شعب، مفاد این دستورالعمل برای ثبت نام کنندگان صندوق پس انداز مسکن یکم در تاریخ های پیش از ابلاغیه جدید نیز جاری می شود .

 

 



تاريخ : 18 / 7 / 1394برچسب:, | 5:22 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

سلما بابایی - دختر شهید عباس بابایی - که مدتی است به فیلم‌سازی روی آورده است، درباره‌ی تجربه‌هایش از ساخت فیلم و سریال‌هایی در زمینه شهدا سخن گفت.

وی با اعتقاد بر اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند و مردم حق دارند درباره شهدایشان بیشتر بدانند، اعلام کرد که برای شناساندن شهدایی که تاکنون نامی از آنها برده نشده، قصد دارد این راه را ادامه دهد

این فیلم‌ساز که به تازگی یک مجموعه پنج قسمتی برای شهدای خلبان برای شبکه اول ساخته است، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیوی ایسنا‌ ابتدا درباره اینکه چه انگیزه‌ای باعث شد به فیلمسازی علاقه‌مند شود وآیا اتفاقی که برای پدرش افتاد باعث انگیزه وی برای فیلم‌سازی درباره شهدا شد؟ خاطرنشان کرد: کاری که در حال حاضر در دست دارم و هنوز پخش نشده، درباره پدرم نیست بلکه درباره خلبان‌های شهید دیگر است؛ چراکه من اصلا در رابطه با پدرم فیلم نمی‌سازم. راستش من از مدت‌ها قبل به کار بازیگری علاقه داشتم اما به مرور زمان این علاقه در من به فیلمسازی تبدیل شد، بر این اساس چندین سال پیش به آموزشگاه‌های فیلم‌سازی رفتم و دوره‌هاش را گذراندم تا اینکه همان موقع ساخت یک فیلم کوتاه برای جشنواره‌ «رویش» به من پیشنهاد شد و این کار را پذیرفتم. آذرماه سال گذشته هم یک فیلم کوتاه با عنوان «دیوار» ساختم که آن زمان هیچکس مرا نمی‌شناخت اما این فیلم به حوزه هنری داده شد و سپس اعلام شد که کارم به جشنواره راه پیدا کرده است اما هیچ جایزه‌ای دریافت نکرد ولی این خودش برایم جای خوشحالی داشت که توانستم به یک جشنواره راه پیدا کنم.

او در ادامه همین مطلب توضیح داد: بنابراین خیلی مشتاق‌تر شدم که کار فیلمسازی را ادامه بدهم تا اینکه دوباره یک مستند برای انرژی اتمی ساختم که چندین بار هم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی به روی آنتن رفت و بعد از آن به دلیل اینکه دوست داشتم کار داستانی هم انجام بدهم، طی مشورت‌هایی که با مشاورم داشتم پس از دیداری که با فرمانده نیروی هوایی داشتم اعلام کردم که دوست دارم راجع به شهدایی که از اسمشان استفاده نشده کاری بسازم تا اینکه ساخت یک مجموعه پنج قسمتی را به من سپردند که درباره زندگی پنج شهید بود. اولین قسمت از این مجموعه با عنوان «آخرین پرواز» به زندگی شهید بیژن بیک‌محمدی اختصاص داشت که در تبریز تصویربرداری شد. این قسمت از این مجموعه فروردین ماه امسال از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. قسمتی دیگر ازاین مجموعه درباره زندگی شهید حسین دل حامد در بوشهر تصویربرداری شد که در حال حاضر در مرحله صداگذاری است، همچنین یک قسمت دیگر از این مجموعه با عنوان «طعمه» را در کردستان تصویربرداری کردیم که درباره زندگی جانباز خلبان محمد غلامحسینی است که در این کار ما یک لوکیشن هم در پایگاه یکم شکاری تهران داشتیم که اخیرا تصویربرداری‌اش به پایان رسید و اکنون درمرحله تدوین قراردارد.

 

سریال همپرواز

 

 

تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «هم‌پرواز» سپس اعلام کرد: این مجموعه قرار است بعد از مراسم تاسوا و عاشورای حسینی بعد از سوم امام حسین(ع) از شبکه یک به روی آنتن برود؛ چراکه این کار موسیقی کردی دارد و مناسب دهه اول محرم نیست.

 

 

سلما بابایی سپس در پاسخ به اینکه آیا تمایل دارد کار فیلمسازی در عرصه شهدا را ادامه بدهد؟ اظهار کرد: خیلی دوست دارم این کار را ادامه بدهم و حتی با آقای احسانی - مدیر شبکه یک سیما - هم از علاقه‌ام نسبت به کار صحبت کرده‌ام و به ایشان هم گفتم که این کار برای شهدا است و شهدا هم، متعلق به همه مردم هستند و مردم ما حق دارند تا درباره شهدایشان بیشتر بدانند، بنابراین سعی می‌کنم در همین راستا کارم را ادامه بدهم نیاز به همکاری، کمک‌ و حمایت مسئولانی دارم که باید موضوع شهدا برایشان بیشتر مورد توجه باشد.

این فیلمساز در ادامه درباره اینکه فیلم وسریال‌هایی که تا به حال درباره خلبان‌های شهید ساخته شده‌اند، چقدر به واقعیت نزدیک بوده و فکر می کنید در کجاها حق مطلب ادا نشده که شما سعی کردید در کارهایتان به آن توجه کنید؟ بیان کرد: در کارهایی که تا به امروز و در آینده از من دیده شده و خواهد شد، تمام سعی‌ و حساسیتم بر این است که داستان‌ها بر اساس واقعیت ساخته شوند. در حال حاضر هم که یک مستند داستانی در دست دارم که بازسازی شده است، براساس واقعیت ساخته شده است؛ بنابراین معتقدم در رابطه با شهدا باید به این نکته خیلی پرداخته شود؛ چراکه من اجازه ندارم چیزی را از خودم کم یا اضافه کنم.

دختر شهید بابایی در پایان گفت‌و‌گویش با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا تمایل دارد در آینده فیلم یا سریالی برای پدرش (شهید عباس بابایی) بسازد؟ گفت: قلبا اصلا دوست ندارم این کار را بکنم؛ چراکه این کار به نوعی نشان دادن است. پدر من به اندازه کافی توسط مردم شناخته شده است، بنابراین مردم باید شهدای دیگر را بشناسند. من اصلا تمایلی ندارم که بخواهم کاری برای پدرم بسازم. دوست دارم، وقتی که قرار است برای پدرم صرف کنم برای شهدایی بگذارم که واقعا دیده نشده‌اند. دیدارهایی که با خانواده‌های شهدا داشتم مسوولیتم را بیشتر کرد که در این راستا قدم بردارم و محکم‌تر قدم‌ بردارم؛ چراکه خودم تصمیم گرفتم این راه را ادامه بدهم، شاید این راه راهی باشد که دیگر فیلمسازان هم برای شهدا بیشتر قدم بردارند البته من به کسی خرده نمی‌گیرم ولی دلم می‌خواهد بیشتر به شهدا توجه شود و فیلم و سریال‌های بیشتری درباره شهدای ناشناخته ساخته شود.

 

 

 



تاريخ : 17 / 7 / 1394برچسب:, | 7:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

دادگاه 'شاه عالم' مرکز ایالت سلانگور مالزی روز جمعه دو خواهر ایرانی 57 و 60 ساله را که دام باندهای مواد مخدر گرفتار شده بودند به اتهام قاچاق مواد مخدر به پای میز محاکمه کشاند و یک نفر از آن ها را به اعدام محکوم کرد.

 

به گزارش ایرنا، پلیس، این دو خواهر را سه سال پیش به اتهام حمل دو کیلو و 63 گرم ماده مخدر متامفتامین در فرودگاه بین المللی کوالالامپور بازداشت کرد.

 

 

دادگاه عالی ایالت سلانگور در شهر 'شاه عالم' امروز 'ر.م' 57 ساله را به اتهام حمل یک کیلو و 47 گرم مواد مخدر مجرم شناخت و محکوم به اعدام کرد، اما خواهر 60 ساله که متهم به قاچاق یک کیلو و 16 گرم متامفتامین در همان روز و همان مکان شده بود را تبرئه کرد.

 

 

این دو خواهر متهم به جاسازی مواد مخدر در چمدان خود سپتامبر سال 2012 بازداشت شدند.

 

به گزارش خبرگزاری رسمی مالزی (برناما)، 'غزالی چا' قاضی دادگاه عالی پس از آنکه 'ر.م' نتوانست از خود دفاع کند، حکم اعدام وی را صادر کرد. وی متهم به حمل این مواد از عراق به کوالالامپور است.

 

 

در همین حال قاضی گفت که 'س.م' خواهر 60 ساله پس از دفاع از اتهام وارده تبرئه شد.

 

 

وی گفت که این زن حدود 20 سال است از بیماری روانی رنج می برد و تاکید دارد چیزی در مورد مواد مخدر نمی دانسته و به دلیل اعتماد کامل به خواهرش برای تعطیلات به مالزی سفر کرده است.

 

 

'غزالی چا' قاضی دادگاه عالی ایالت سلانگور چهارشنبه گذشته نیز یک مادر و دختر ایرانی را سه سال پس از بازداشت و زندان به پای میز محاکمه کشاند و به اتهام حمل دو کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع متامفتامین مجرم شناخت و حکم به اعدام آن ها داد.

 

 

باندهای قاچاق مواد مخدر طی سال های اخیر تلاش کردند مسافران ایرانی عازم مالزی را طعمه قرار داده و با سوء استفاده از ساده لوحی افراد، نیاز افراد به پول، حرص و طمع پول بیشتر و شوق سفر به خارج از کشور آن ها را وارد باندهای خود کنند.

 

بیش از 227 ایرانی در زندان های مالزی بسر می برند که اکثر آن ها بدون آگاهی طعمه باندهای قاچاق مواد مخدر شده اند.

 

 

توجه نکردن به هشدارهایی که در مورد به دام افتادن افراد در باندهای قاچاق مواد مخدر صادر می شود، باعث شده است این تعداد ایرانی به اتهام های مختلف از جمله حمل مواد مخدر بخشی از زندگی خود را در زندان های مخوف مالزی بگذرانند

 

 

قاچاقچیان با پیشنهاد سفر رایگان در قبال جابجایی بار تجاری از مردم به عنوان طعمه استفاده می کنند و مقامات ایرانی بارها به مردم برای هوشیاری در برابر این پیشنهادها هشدار داده اند.

 

حمل بیش از پنج گرم مواد مخدر در مالزی حکم اعدام در پی داشته و مقادیر کمتر از آن نیز زندان های طولانی مدت را بدنبال دارد. طبق این قانون در حال حاضر ده ها مرد و زن ایرانی محکوم به اعدام هستند و در زندان های مخوف این کشور در انتظار اجرای حکم بسر می برند.

 

 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی چندی پیش نیز در بیانیه ای ضمن هشدار به گردشگران ایرانی، از آنها خواست در مسیر سفر به مالزی و یا بازگشت به کشور از قبول هرگونه وسیله و یا بسته از افراد ناشناس ایرانی و غیرایرانی خودداری کنند.

 

 

سفارت ایران در بیانیه خود اعلام کرد مالزی مقررات بسیار سختگیرانه ای در خصوص قاچاق مواد مخدر دارد، بگونه ای که بلافاصله پس از دستگیری مراتب رسانه ای شده و ضمن پخش تصویر متهم از تلویزیون و چاپ عکس در روزنامه های کثیرالانتشار، متهم روانه زندان می شود. دوره بازداشت تا رفع اتهام نیز بسیارطولانی و طاقت فرسا بوده و بایستی سه دوره دادگاه مختلف در چندین سال طی شود.
 
 

 



تاريخ : 17 / 7 / 1394برچسب:, | 5:29 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

 

در پی شهادت سردار حسین همدانی در محور مقاومت سوریه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام تسلیتی عروج عاشقانه این سردار مجاهد و خستگی ناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، متن پیام بدین شرح است :

 

سرلشکر شهید حسین همدانی فرمانده ای دلیر، شجاع و غیور بود که در دوران دفاع مقدس دوشادوش هم قطاران و همسنگران خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران حماسه هایی کم نظیر در برابر دشمن بعثی خلق کرد و اینک نیز در جهادی دیگر و در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) درسوریه و در راه پاسداری از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حین انجام ماموریت توسط ایادی استکبار به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

در ادامه این پیام آمده است: این جانب از سوی خود و روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این سردار رشید و بابصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ، سردار فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همرزمان و همکاران ایشان و بویژه خانواده محترم و معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان اجر مسالت می نمایم



تاريخ : 17 / 7 / 1394برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهادت یکی از فرمانده ارشد سپاه در سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرتیپ حسین همدانی در سوریه خبر داد.

در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه ، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضرت حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت ، عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر ، متعاقبا اعلام خواهد شد.