تاريخ : 3 / 11 / 1394برچسب:, | 7:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز:

زلزله ای به بزرگی 5.4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) دقایقی پیش منطقه دوبرجی در استان فارس را لرزاند.

به گزارش ایرنا از موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران، این زلزله 5.4 ریشتری 21 دقیقه بامداد امروز شنبه رخ داده است.

موقعیت رومرکز زلزله 28.36 شمالی و 55.36 شرقی و در عمق 10 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.
حد فاصل این زلزله 17 کیلومتری دوبرجی، 30 کیلومتری رستاق در استان فارس و 47 کیلومتری پتکوئیه استان هرمزگان رخ داده است.

تاکنون خبری از خسارات احتمالی گزارش نشده است.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت:با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول نیروی انتظامی و سپاه در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، «فاضل محمد پور» دادستان عمومی و انقلاب بهبهان با تشریح حادثه جزئیات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده حیدر این شهرستان بیان کرد: ساعت 2:10 بامداد عاشورا یکی از این افراد با اسلحه شکاری به سمت عزاداران شلیک می‌کند که در این حادثه 7 نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

 وی افزود: بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه شورای تامین به آنان تذکرات لازم داده شده بود و با توجه به بحث داعش و قضیه دزفول در آمادگی کامل به سر می‌بردند و درکمتر  از 15 دقیقه 6 نفر از عوامل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان همچنین گفت: تیراندازی متقابل از سمت نیروی انتظامی صورت گرفت یکی از عوامل حادثه تیر خورد و چند نفر دیگر متواری شدند، 6 نفر از عوامل حادثه در بازداشت هستند، پرونده در دست بررسی است و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه تیراندازی صورت گرفت و شائبه قبلی هم وجود داشت که ممکن است داعش بیاید اما این عوامل هیچ تاثیری در روند عزاداری نداشت و ادامه یافت.

محمد پور ادامه داد: این حادثه قبیله ای نبوده است و حادثه تروریستی نیست و با حادثه تیراندازی در دزفول ارتباطی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شدند و مابقی نیز تحت درمان هستند. درتلاش هستیم تا تعدادی از افرادی که متواری هستند نیز دستگیر شوند.



تاريخ : 25 / 7 / 1394برچسب:, | 1:49 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

افراد ناشناسی جمعه شب به یک تکیه هیات عزاداری در شهر صفی آباد دزفول تیراندازی کردند.

 

 

به گزارش ایرنا، جمعه شب چند نفر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو، محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند و متواری شدند.
به گفته شاهدان، این حادثه پس از عزاداری هیات رخ داد.
مسوولان انتظامی و امنیتی دزفول در حال بررسی این حادثه هستند.
شهر صفی آباد از شهرهای تابعه شهرستان دزفول است.

 



تاريخ : 27 / 5 / 1394برچسب:, | 2:21 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک خودرو با 11 میلیون و 600 هزار ریال خلافی در ماسال توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده انتظامی ماسال اعلام کرد : این خودروی به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز راننده در این شهر توقیف شده است .

سرهنگ وحید اصلانی گفت : در سوابق راننده 29 ساله این خودروی  پژو 405 ، 23 مورد تخلف  به ثبت رسیده  است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ماسال افزود: پژو 405 با جریمه میلیونی تا زمان پرداخت جریمه در پارکينگ می ماند .



تاريخ : 28 / 4 / 1394برچسب:, | 8:10 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

راننده یک دستگاه پژو سوار بر خودرو با سرعت زیاد و شکستن شیشه های ورودی وارد کلانتری 12 شهر رشت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مقارن ساعت 12 و 15 دقیقه امروز یکشنبه، یک دستگاه خودروی پژو پارس که در کنار خیابان پارک بود، به ناگاه با سرعت زیاد بعد از اینکه نزدیک بود عابری را زیر بگیرد، وارد کلانتری 12 شهرستان رشت شده و همه شیشه های ورودی کلانتری را می شکند.

 راننده با خودرو وارد کلانتری شد! (+عکس)

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، افزود: راننده این خودرو خانمی 27 ساله اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بوده که به علت عدم مهارت در رانندگی هنگام بیرون آمدن از پارک، با سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد کلانتری شد.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه در این حادثه دیوار ورودی کلانتری و شیشه های سکوریت و میز و صندلی و آبسردکن و ... آسیب دیده است، بیان داشت: راننده این خودرو و سرنشین که در داخل خودرو گیر کرده بودند، با کمک ماموران انتظامی از خودرو خارج شده و پس از حضور عوامل آتش نشانی و جرثقیل در محل، خودرو نیز از داخل کلانتری خارج می شود.

وی با بیان اینکه راننده خودرو از ناحیه سر و بینی به صورت سطحی دچار جراحت شد، گفت: بعد از تنظیم صورتجلسه و ترسیم کروکی، راننده خاطی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: با توجه به لغزندگی سطح خیابان ها به علت بارندگی های چند روز اخیر، رانندگان باید توجه بیشتری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.



تاريخ : 29 / 4 / 1394برچسب:, | 1:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: بارندگی عصر یکشنبه موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی برخی اماکن روستایی در آبگرم و در منطقه الموت شد که درجراین آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر مفقود شده اند.

 
 علی محمد آهنی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فرد مفقود شده که گرفتار سیلاب شده بود هنوز اطلاعی در دست نیست و کشته شدن وی نیز تایید نشده است.

وی با اظهار بی اطلاعی از میزان خسارت سیلاب در الموت و آوج اظهارکرد: براساس گزارش های دریافتی بارندگی به برخی از راههای روستایی آوج و الموت نیز خسارت وارد کرده است.

آهنی خاطرنشان کرد: وزش تندباد نیز در آزاد راه قزوین - تهران موجب قطع برق روشنایی آزادراه و برخی اماکن خدمات رفاهی این محور شده است.

فرماندار شهرستان آوج نیز گفت: سیل در بخش آبگرم از توابع آوج موجب آبگرفتگی منازل روستایی در عباس آباد، ارتش آباد و ساغران سفلی شده است.

سید عبدالله موسوی افزود: این حادثه به ابنیه و راههای 12 روستای این شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی سیل گرفتگی یک مرغداری در روستای هلدر، چهار دستگاه موتور آب کشاورزی و تعداد زیادی گوسفند را از دیگر خسارت وارد آمده در این شهرستان برشمرد.

موسوی اظهارکرد: چهار تن از سرنشینان یک دستگاه خودرو مزدا که در مسیر روستای کلنجین در سیلاب گرفتار شده بودند نیز توسط نیروهای هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافتند و خودرو آنها نیز در پایین دست مسیر سیلاب با جرثقیل از آب بیرون کشیده شد.

رییس پیش بینی هواشناسی استان قزوین نیز سرعت تند باد عصر یکشنبه قزوین را 73 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و به خبرنگار ایرنا گفت: میزان بارندگی امروز نیز در شهرستان قزوین 13.5 میلی متر گزارش شده است.

غفور فلاح افزود: باتوجه به وزش باد شدید و وقوع تندباد، هوای قزوین با هفت درجه کاهش، یکشنبه شب 18 درجه سانتیگراد می باشد.

شهرستان آوج با دو هزار و 776 کیلومتر مربع مساحت در 125 کیلومتری جنوب قزوین، دارای دو بخش مرکزی و آبگرم می باشد و منطقه الموت نیز شامل رودبار الموت شرقی و غربی از توابع شهرستان قزوین دارای 183 روستای دارای سکنه در شمال قزوین واقع شده است.
 
 

 



تاريخ : 18 / 3 / 1394برچسب:, | 2:15 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

 

رییس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی از بازداشت کامل مدیر هتل توحید مشهد در شب گذشته خبر داد.

 

 

محمد قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: مدیر این هتل احضار شده و تحت نظر قوه قضاییه قرار گرفته است.

 

 

وی ادامه داد: در هتل توحید چند تن از زائران غیر ایرانی دچار مسمومیت ناشی از سم‌پاشی بر اثر استفاده از موادی برای مبارزه با حشرات شده و تعدادی نیز فوت شده‌اند، به همین دلیل این هتل پلمب شده است.

 

 

وی افزود: این پلبپ به دلیل این است که مشخص شود منشا این قضیه چه بوده و عوامل آن مشخص شود.

 

 

وی با بیان اینکه این هتل داری مجوز و تاییدیه مدیریت بوده و استانداردهای لازم را داشته است، پاسخ داد: تا کنون مشکل این چنینی نداشته‌ایم و هتل دارای کارشناس بهداشت نیز بوده است.

 

 

قانعی عنوان کرد: سم مورد استفاده در این هتل هنوز مشخص نیست، اما مشخص شده که سم مورد استفاده سم غیر متعارفی بوده است.

 

 

 

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی افزود: با کنسولگری عربستان و نمایندگان آنان در حال مذاکره هستیم و خودمان نیز به طور مستقیم به خانواده‌های مسموم‌شدگان و فوتی‌ها در ارتباط هستیم.

 



تاريخ : 9 / 3 / 1394برچسب:, | 3:37 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


رئیس دادگستری بهبهان از کشف اختلاس 40 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
بگزارش خبرگزاری صداوسیما سید ابوذر کریمی پور امروز گفت: بازرسان یکی از موسسات مالی و اعتباری در این شهرستان متوجه برداشت وجه نقد از حساب مشتریان این بانک شدند.
وی افزود: باتحقیقات بیشتر مشخص شد یکی از کارمندان اقدام به برداشت این مبلغ و واریز آن به حساب اعضای خانواده اش کرده است.
رئیس دادگستری بهبهان گفت: با دستور قاضی کشیک، متهم در منزل خود دستگیر و به همدستی با یک نفر دیگرکه خود را منتسب به مدیرعامل موسسه معرفی کرده بود، اعتراف کرد.
وی اظهار داشت: قرارمنع خروج از کشور برای دیگر متهمان صادر و تلاش برای دستگیری آنان آغاز شده است.



تاريخ : 9 / 3 / 1394برچسب:, | 3:13 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 

نوزادی بر روی دست تکنسین اورژانس در آمبولانس چشم به جهان گشود.

 

 

دکتر احمد دهقان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد گفت:ساعت 06:40 بامداد طی تماس با مرکز اورژانس یزد و درخواست کمک مبنی بر زایمان خانمی25  ساله در منزل ، یک واحد امدادی از پایگاه منطقه پنج به محل اعزام شد .

 

تکنسین های اورژانس پس از رسیدن به منزل مورد نظر، مشاهده کردند که زایمان در شرف انجام است که مادر را به داخل آمبولانس انتقال داده و خوشبختانه زایمان موفق با کمک دو تکنسین اورژانس صورت گرفت  و پس از زایمان مادر و نوزاد با عدد آپگار 9 در سلامت کامل جهت اقدامات تکمیلی و درمانی بعدی به بیمارستان شهدای کارگر انتقال یافتند.

 



تاريخ : 13 / 2 / 1394برچسب:, | 10:38 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا
پایگاه خبری عقاب نیوز : پس از این حادثه راننده از محل متواری و سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، با تلاش پلیس راننده متواری نیز دستگیر شد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از زیر گرفتن ۹ نفر توسط یک دستگاه خودرو پژو پارس در یاسوج خبر داد. سرهنگ ابوالحسن ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر شنبه، ۱۲ فروردین ماه یک مورد تصادف در «مادوان علیا» شهر یاسوج محدوده تقاطع امامزاده شاه قاسم(ع) در محور «یاسوج - سی سخت» رخ داد. وی اظهار کرد: در بررسی کارشناسان راهنمایی و رانندگی مشخص شد راننده پژو پارس به‌علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی پس از برخورد با جدول واژگون شد و به ۹ نفر عابر پیاده که در حاشیه جاده در حال تردد بودند، برخورد کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این تعداد دو نفر یک آقا در محل حادثه و یک خانم در حین انتقال به بیمارستان فوت کردند و هفت نفر نیز مصدوم شدند. ملکی تصریح کرد: حال سه نفر از مصدومان که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند، وخیم اعلام شد. وی ادامه داد: پس از این حادثه راننده از محل متواری و سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، با تلاش پلیس راننده متواری نیز دستگیر شد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در بازرسی از خودرو، یک لیتر مشروب الکی کشف و ضبط شد. وی به رانندگان توصیه کرد که در معابر درون شهری با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو رانندگی کنند و با رفتارهای غیر اصولی و غیر منطقی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.



تاريخ : 26 / 12 / 1393برچسب:, | 10:32 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

جاده قدیم رشت – قزوین محدوده نقله بر، امامزاده هاشم به رودبار بسته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی گیلان گفت: هردو مسیر  این محور ساعت 3 و 30 دقیقه  بامداد امروز به دلیل ریزش کوه بسته شد.

ایران پرست افزود: ماموران  راهداری درتلاشند این محور تا ظهر امروز بازگشایی شود.  وی در عین حال از رانندگان خواست تا بازگشایی کامل  از محور آزاده راه رشت – قزوین رفت وآمد کنند.



تاريخ : 8 / 12 / 1393برچسب:, | 7:26 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به علت نامناسب بودن وضع جوی در جزیره قشم و منطقه بندرعباس، ۳ پرواز در فرودگاه دستغیب شیراز فرود اضطراری داشتند. ۱۵ تن از مسافران این پرواز با اتوبوس به بندرعباس عزیمت کردند و بقیه مسافران نیز قرار است با پرواز ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه به بندرعباس بروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شماره 348 هواپیمایی هما ساعت 10 و 45 دقیقه  تبریز -  بندرعباس
با 98 مسافر به علت وضع بد جوی ساعت 13 و 13 دقیقه در فرودگاه شهید دستغیب به زمین نشست.


این پرواز ساعت 14 و 45 دقیقه فرودگاه شیراز را به سمت بندرعباس ترک کرد که دوباره به علت کمی دید به فرودگاه شیراز بازگشت.


حمیدرضا سیدی افزود: 15 تن از مسافران این پرواز با اتوبوس به بندرعباس عزیمت کردند و بقیه مسافران نیز قرار است با پرواز شماره 328 ساعت 20 و 10 دقیقه به بندرعباس منتقل شوند.


همچنین پرواز شماره 1240 شرکت هواپیمایی «قشم ایر» در مسیر تهران -  قشم به علت مناسب نبودن وضع جوی، ساعت 14 و 19 دقیقه در فرودگاه شیراز به زمین نشست.


پرواز 3807 شرکت هواپیمایی «آسمان» در مسیر شیراز- قشم نیز که ساعت 9 و 22 دقیقه امروز به قشم رفته بود، به علت بدی آب و هوا و دید کم نتوانست در فرودگاه قشم فرود آید و ساعت 10 و 22 دقیقه مجبور به بازگشت و در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود آمد. این پرواز نیز ساعت 11 و 38 دقیقه پس از بهبود وضع جوی عازم قشم شد.



تاريخ : 20 / 11 / 1393برچسب:, | 10:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت : با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان جسد سرنشین هواپیمای دو نفره سبک که در شهرستان تنکابن سقوط کرده بود امروز - دوشنبه - در سواحل ' تیلورسر ' نشتارود پیدا شد.
معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت : با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان جسد سرنشین هواپیمای دو نفره سبک که در شهرستان تنکابن سقوط کرده بود امروز - دوشنبه - در سواحل ' تیلورسر ' نشتارود پیدا شد.

' علی نبیان 'گفت: نیروهای جستجوگر هلال احمر ساعت 4.30 دقیقه بامداد امروز موفق شدند جسد سرنشین این هواپیمای سبک تفریحی که تبعه کشور عربستان بود را پیدا و از آب بیرون بکشند.

وی اضافه کرد : تلاش ها برای پیدا کردن جسد خلبان این هواپیما همچنان ادامه دارد.

روز سه شنبه هفته گذشته یک فروند هواپیمای سبک تفریحی آموزشی متعلق به یکی از شرکت های خصوصی، از رامسر به سمت گیلان حرکت کرد که به علت مه غلیظ و کاهش دید به 800 متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع شد.

این هواپیمای سبک دو نفره یک مسافر با هدف گردشگری حمل می کرد و خلبان هواپیما ایرانی و مسافر نیز تبعه عربستان با نام حبیب بن شعیب بن محمد خبیت بود.

گروه های مختلفی از هلال احمرمازندران، محیط بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیات کوهنوردی استان مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی برای یافتن لاشه این هواپیما و پیکر مسافران تلاش کردند.

 



تاريخ : 18 / 11 / 1393برچسب:, | 3:45 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

فرمانده انتظامی استان ایلام ساعاتی پیش از شهادت یکی از کارکنان انتظامی این استان در شهرستان آبدانان به دست سارقان مسلح خبر داد.

موتور سواران مسلح مامور پلیس را به شهادت رساندندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "علی دولتی " با اعلام این خبر گفت: ساعاتی پیش در پی اطلاع به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آبدانان مبنی بر تردد دو نفر موتورسوار مسلح در جاده سراباغ به هلیوه شهرستان آبدانان، موضوع در دستور کار فرماندهی بخش قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد:با اعزام دو اکیپ از همکاران بخش سراباغ به محل و رویت موتورسواران به آنان دستور ایست داده می شود که با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند.
 
وی خاطرنشان کرد:در هنگام تعقیب موتورسواران مسلح یکی از آنها به طرف مامورین تیر اندازی  نموده که متاسفانه یکی از همکاران ما به شهادت رسید.  
 
سردار دولتی تصریح کرد:موضوع حادثه در دستور کار قرار گرفته و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.



تاريخ : 15 / 11 / 1393برچسب:, | 5:39 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

امروز دومین روز است که عروس عربستانی بدون خوردن آب و غذا قرآن می‌خواند تا شاید بار دیگر بتواند همسرش را ببیند.
کاپشن خلبان هواپیما پیدا شد/ عروس عربستانی در فرودگاه رامسر قرآن می‌خواندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، امروز دومین روز است که هواپیمای تک موتوره در استان مازندارن ناپدید شده است و هنوز از سرنوشت دو سرنشین آن خبری نیست.
 
همه تلاش می‌کنند تا "مهدی قلی" و دیگر سرنشینش "حبیب بن شعیب بن خبیت" تازه داماد عربستانی که در سن 32 سالگی و پس از یک ماه از عروسی‌اش در زمان سپری کردن ماه عسل زندگی‌اش دچار سانحه هوایی شود،‌ پیدا شوند.
 
هواپیمای "مهدی قلی" که یک هواپیمای تک موتوره تفریحی – آموزشی بود ظهر دو روز پیش حدود ساعت 12 از فرودگاه رامسر برای یک گشت تفریحی به سمت گیلان از زمین برخواست و در آسمان مازندران به پرواز درآمد.
 
این طور که کارشناسان می‌گویند هواپیما به دلیل مه غلیظ در آسمان راهش را گم کرده و از مسیر منحرف می‌شود و خلبان مجبور می‌شود به دلیل کاهش دید ارتفاع خود را تا 800 متری کاهش دهد.
 
ساعت 12:30 دقیقه بود که مرکز کنترل اعلام می‌کند، هواپمای تفریحی – آموزشی از رادار محو شده است و سریعا این موضوع به ستاد بحران استان و هلال احمر گزارش داده می‌شود.
 
امدادگران در قالب 12 تیم عملیاتی حدود 50 تن و یک بالگرد جستجو‌ها را در کنار سایر نیرو‌های امدادی آغاز می‌کنند و ابتدا مسیر‌هایی را که در حد فاصل حرکت هواپیما بود در استان مازندران و گیلان مورد بررسی قرار می‌دهند.
 
تلاش‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته حدود ساعت 15 یک چرخ از هواپیما در تور صیادی در دریای منطقه شیرود استان مازندران پیدا شد و باعث شد تا امدادگران که در میان جنگل‌ها به دنبال لاشه هواپیما بودند، به سمت دریا بروند و تمرکز خود بر روی آن قسمت‌ها بیشتر کنند.
 
از طرفی با پیدا شدن این تکه از هواپیما تلاش‌های همه جانبه شدت یافت تا اینکه بر اساس گزارش خبرنگار ما ظهر امروز کاپشن و تعدادی از کارت‌های بانکی متعلق به سرنشینان هواپیما در منطقه بین لشتو تا شیرود پیدا شد.
 
گشت‌های دریایی و هوایی همچنان و بدون لحظه‌ای صبر در حال جستجو هستند و امیدوارند تا همسر تازه داماد عربستانی را که از روز حادثه در فرودگاه رامسر مشغول قرآن خواندن است، از چشم انتظاری برای دیدار آخر ناامید نکنند.
 
از سوی دیگر کاردار عربستان نیز به همراه چند تن از همراهانش در فرودگاه رامسر حضور دارند تا از وضعیت تازه داماد 32 ساله عربستانی که کارمند یکی از ادارات دولتی بود، مطلع شوند.
 
همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که خانواده عروس و داماد عربستانی که هر دو شیعه هستند نیز در حال عزیمت به رامسر هستند تا همدرد عروس سیاه پوش شوند.

تاکنون اطراف تنکابن و رامسر جهت یافتن هواپیما، جستجو شده است.
 
شاید اگر ایمنی را قبل از انجام هرکاری سرلوحه کار قرار می‌دادیم و هزاران شاید دیگر که حال بی‌فایده است ،‌ گوشزد ما می‌شد چنین اتفاق دردناکی در شمال کشورمان رخ نمی‌داد.
 
 



تاريخ : 25 / 10 / 1393برچسب:, | 1:0 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
زوج سارق قطار كه با آب معدنی آلوده 3 مسافر را مسموم و یكی از آنها را به قتل رسانده بودند، در عملیات ضربتی پلیس راه آهن در كمتر از 4 ساعت در شاهرود استان سمنان دستگیر شدند
زوج سارق قطار كه با آب معدنی آلوده 3 مسافر را مسموم و یكی از آنها را به قتل رسانده بودند، در عملیات ضربتی پلیس راه آهن شمالشرق در كمتر از 4 ساعت در شاهرود استان سمنان دستگیر شدند.

به گزارش گروه جامعه و جوان خبرگزاری برنا، رئیس پلیس راه آهن شمالشرق كشور در تشریح این مطلب گفت: ساعت 5:40 صبح روز گذشته یك مورد مرگ مشكوك در قطار مشهد-تهران به پلیس ایستگاه راه آهن سمنان گزارش شد كه بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سرهنگ " مالكی" افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، یك تبعه عراقی كه به همراه دو تن از هموطنان خود مسافر این قطار بوده است، فوت كرده و همراهان وی نیز حال مساعدی نداشتند.

وی از انتقال نامبردگان به بیمارستان كوثر خبر داد و گفت: با حضور كارشناسان پلیس آگاهی و مراجع قانونی در صحنه، تحقیقات تخصصی ادامه یافت.

به گفته مالكی در اظهارات همراهان متوفی مشخص شد كه هر سه نفرشان پس از نوشیدن آب معدنی یكی از مسافران قطار كه به اتفاق همسرش داخل كوپه آنها بودند، مسموم شدند و علاوه بر فوت یكی از این افراد، بالغ بر 50 میلیون ریال وجه نقد و گوشی های تلفن همراه آنها نیز سرقت شده است.

سرهنگ مالكی به حساسیت موضوع و بسیج كامل نیروهای پلیس راه آهن اشاره و اضافه كرد: ماموران با بررسی لیست مسافران قطار به یك زن و مردی كه ساعت 3:20 در ایستگاه شاهرود پیاده شده اند، مظنون و بلافاصله موضوع را پیگیری كردند.

این مسئول انتظامی با بیان این مطلب كه دقایقی بعد خودروی مسافربر شخصی كه این زن و شوهر را به داخل شهر منتقل كرده بود، شناسایی شد، افزود: در تحقیقات پلیس محل اسكان متهمان در یكی از هتل های شاهرود نیز مورد شناسایی قرار گرفت که در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و به همراه وسایل سرقتی به اداره آگاهی پلیس راه آهن منتقل شدند.

سرهنگ مالكی افرود: متهمان كه یك زوج غیربومی و از اهالی استان های جنوب و شرق كشور هستند، در تحقیقات تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف كردند.

به گفته مالكی این زوج جوان با تعارف آب معدنی آلوده به مواد بیهوش كننده، سه تبعه كشور عراق را مسموم كردند، كه متاسفانه یكی از آنان كه مردی 51 ساله بود، فوت كرد.

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق كشور بر ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی تاكید و با اشاره به تلاش گسترده پلیس برای تامین آرامش و امنیت مسافران ریلی به ویژه اتباع خارجی، به عموم شهروندان توصیه كرد: از قبول هرگونه آشامیدنی و استشمام عطر از دیگر مسافران خودداری كنید و حتی الامكان از همراه داشتن کالاهای با ارزش و پول نقد به مقدار زیاد بپرهیزید.
 
 



تاريخ : 22 / 10 / 1393برچسب:, | 1:35 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
در درگیری مسلحانه بین نیروهای انتظامی و اشرار مسلح در شهرستان قصر قند در جنوب سیستان و بلوچستان یک شرور مسلح به هلاکت رسید و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی موفق شدند با شناسایی مخفیگاه اشرار مسلح در توابع این شهرستان یک شرور مسلح را به هلاکت رسانده و ضمن دستگیری یک شرور دیگر از مخفیگاه آنها اسلحه و مقداری مهمات کشف کنند.

سرهنگ یحیی راد ظهار داشت: در پی شکایات مردم و مسئولان بخش ساربوک از توابع شهرستان قصر قند مبنی بر شرارت دو نفر از اشرار محلی در روستاهای این بخش و انجام اعمالی از قبیل تیراندازی، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قصرقند قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنان را زیر نظر گرفتند و متوجه شدند اشرار با یک دستگاه موتور سیکلت قصد خارج شدن از حوزه استحفاظی را دارند.

فرمانده انتظامی قصرقند تصریح کرد: ماموران با مشاهده اشرار دستور ایست دادند اما اشرار مسلح بدون توجه به این دستور شروع به تیراندازی به سمت ماموران کردند.

وی ادامه داد: ماموران نیز بلافاصله با گرفتن موضع مناسب با اشرار درگیر شدند که در این درگیری یک شرور به هلاکت رسید و شرور دیگر نیز مجروح و دستگیر شد و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود: در پاکسازی از محل درگیری دو قبضه سلاح و مقداری مهمات کشف شد.



تاريخ : 13 / 10 / 1393برچسب:, | 10:58 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از فرود اضطراری پرواز شماره 812 هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران – کراچی در فرودگاه زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان؛ پارسا با بیان اینکه این پرواز به دلیل طوفان مجبور به فرود اضطراری شد و گفت: این هواپیما با 150 مسافر بعد از گذشت ساعتی با توجه به وضعیت جوی مساعد فرودگاه کراچی باند فرودگاه زاهدان را به سمت مقصد ترک کرد.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد پاکدشت شرق تهران، یک متهم به قتل را که پس از ارتکاب جنایت در استان مازندران در یکی از محلات شهرستان پاکدشت مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلمان آدینه وند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای نیابت قضایی از استان مازندران، مبنی بر فرار قاتل فراری و پس از اطلاع از حضور وی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی پس از اینکه متوجه شدند متهم بوسیله کارت عابربانک خود از دستگاه کارتخوان یک مغازه چندین بار اقدام به خرید نموده است، پس از ردگیری دقیق با همکاری صاحب مغازه توانستند به محض مراجعه مجدد به محل وی را شناسایی و دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی و قضایی تحویل ماموران پلیس انتظامی استان مازندران شد.



تاريخ : 13 / 9 / 1393برچسب:, | 9:15 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و گفت: لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال به دلیل شدت بارندگی مسدود شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ جعفر محمدنژاد با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود، بیان داشت: تردد تمامی تریلی‌ها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج به مرزن‌آباد کماکان ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 14 آذر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، یادآور شد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 14 اذر ماه امسال از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 12، پنج‌شنبه 13 و جمعه 14 آذر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 14 آذر ماه امسال از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با توجه به وضعیت جوی استان رانندگان بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: با توجه به بارندگی و اینکه در ارتفاعات کندوان بارش خفیف و در محورهای هراز و فیروزکوه نیز بارش باران دور از انتظار نیست.

وی متذکر شد: همچنین با توجه به بارندگی‌ها، بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان تجهیزات زمستانی، زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی لاین شمال به جنوب آزادراه تهران ـ شمال، اظهار داشت: لاین جنوب به شمال آزادراه تهران ـ شمال از ساعت 4:30 صبح روز چهارشنبه 12 آذر ماه امسال به دلیل شدت بارندگی مسدود شده و تاکنون بازگشایی نشده ‌است.

محمدنژاد یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 



تاريخ : 27 / 8 / 1393برچسب:, | 3:28 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


کشف جسد شادی سرخیل

جدال 10 روزه "شادی" با مرداب

 مردم گیلان جسد شادی سرخیل را امروز در تالاب انزلی کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، تلاش شبانه روزی غواصان جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی و بنادر و کشتیرانی مستقر در بندرانزلی پس از 10 روز نتیجه داد و ظهر امروز جسد این قایقران جوان در محدوده یک کیلومتری پل ولایت انزلی پیدا شد.

شادی سرخیل، قایقران جوان اهل بندر انزلی، 17 آبان در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین برای اعزام به مسابقات کشوری بود که قایق وی به دلایل نامعلوم واژگون شد و قبل از اینکه قایق به زیر آب رود، پیکر این قایقران به زیر آب رفت.

شادی سرخیل، عضو هیئت قایقرانی بانوان بندرانزلی بود. وی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در تالاب بین المللی انزلی تمرین می‌کرد.



تاريخ : 26 / 8 / 1393برچسب:, | 2:38 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

به گفته شاهدان عيني، خدمتکار مدرسه براي تنبيه دانش آموز به شدت وي را مورد ضرب و جرح قرار داد و ساير دانش آموزان نيز نتوانستند مانع زد و خورد شوند.

تنبيه بدني سرايدار مدرسه، دانش آموز شيرواني را راهي بيمارستان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شيروان در گفت و گو با روزنامه خراسان گفت: سرايدار مدرسه اي در شيروان يکي از دانش آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموز مجروح به بيمارستان شيروان انتقال داده و براي انجام آزمايش هاي تکميلي به بجنورد منتقل شد.

او با بيان اين که در حال حاضر دانش آموز فوق از بيمارستان ترخيص شده و طي عيادتي که کارکنان آموزش و پرورش داشتند حال عمومي وي را خوب گزارش داده اند، خاطرنشان کرد: از مسئولان مي خواهم تا اشد مجازات براي خدمتکار مدرسه در نظر گرفته شود تا درس عبرتي براي ساير کارکنان آموزش و پرورش باشد و تحت هيچ شرايطي در مدرسه دانش آموزان را تنبيه بدني نکنند.

به گفته شاهدان عيني، خدمتکار مدرسه براي تنبيه دانش آموز به شدت وي را مورد ضرب و جرح قرار داد و ساير دانش آموزان نيز نتوانستند مانع زد و خورد شوند.

مديرکل آموزش و پرورش خراسان شمالي از اين موضوع ابراز بي اطلاعي کرد ه و گفته است: چون پنجشنبه در استان حضور نداشتم از ماجرا بي اطلاع هستم اما اين مورد به شکل خاص پي گيري خواهد شد.



تاريخ : 18 / 8 / 1393برچسب:, | 3:14 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

با تلاش ماموران پلیس آگاهی مهریز یزد، قاتل خشن پسر بچه 9 ساله که پس از تجاوز، قربانی خود را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ نصیری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز، با اعلام این خبر گفت: چند شب گذشته با اعلام مفقودی پسر بچه 9 ساله به نام محمدرضا، توسط خانواده‌اش بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
سرهنگ نصیری ادامه داد: با تحقیقات ماموران پلیس رد پایی از جنایتکاری به نام محسن 39 ساله به دست آمد، ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی افزود: متهم ابتدا منکر هرگونه جنایت می‌شود و سپس با رویارویی مدارک مستند و ادله پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و قتل پسر بچه 9 ساله را فاش می‌کند.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی نحوه قتل پسر بچه اینگونه بیان کرد که پس از سوار کردن مقتول در خیابان به قصد رساندن او به تکیه‌های عزاداری، محمد رضا را به زور به داخل منزل برده و پس از تجاوز به وی با استفاده یک جسم تیز در سرویس بهداشتی وی را از ناحیه گلو مجروح کرده و سپس به قتل می‌رساند و سپس با گذاشتن جسد درون پتو، ‌او را در کنار خیابان رها می‌کند.
 
نصیری ضمن ابراز تاسف از این حادثه ابراز داشت: تلاش پلیس برای بررسی زوایای پنهان این پرونده کماکان ادامه دارد.



تاريخ : 7 / 8 / 1393برچسب:, | 8:6 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

لاستیک یک فروند هواپیمای بویینگ شرکت هما که از تهران عازم بندرعباس بودهنگام فرود درباند فرودگاه بندرعباس ترکید .

 

یک مقام آگاه در هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) چهارشنبه شب دقایقی پس از این حادثه در گفت و گوی با ایرنا ضمن تایید این خبر افزود:همزمان با این اتفاق، نیروهای امدادی و عملیاتی در باند فرودگاه بین المللی بندرعباس حاضر شدند و اقدامات لازم به موقع انجام شد.

وی اضافه کرد: هیچ آسیبی به مسافران پرواز شماره 256 ایران ایر وارد نشد و همگی در سلامت کامل پیاده شدند.



تاريخ : 4 / 8 / 1393برچسب:, | 11:55 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شایعه اسیدپاشی در مشهد کذب محض است، گفت: هیچ موردی از اسیدپاشی در مشهد گزارش نشده است.

به گزارش مشرق، علیرضا رشیدیان امشب در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی در محل استانداری، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها باید در برآورده ساختن نیاز هیئت‌های مذهبی بسیج شوند تا شور و شعور حسینی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

استاندار خراسان رضوی به نقش مهم روحانیت و مداحان در این ایام اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت و مداحان باید با اشاعه فرهنگ حسینی عنایت لازم را در پیشگیری از افراطی‌گری و بیان مطالبی که دور از شأن امام حسین (ع) است مبذول کنند. پایگاه‌های انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورا طبق سال‌های گذشته آماده پذیرش اهدای خون هستند.

رشیدیان با اشاره به واقعه اسیدپاشی در اصفهان، تصریح کرد: این واقعه حرکتی غیر انسانی بود که توسط عده‌ای جنایتکار انجام شد و هیچ ربطی به عقیده دینی نداشت.

وی با بیان اینکه دین اسلام دینی رحمانی است، خاطرنشان کرد: اسلامی که برای سیلی یک خانم و کشیدن گوشواره از گوش یک کودک پس از گذشت سال‌های سال هنوز بر سر و سینه می‌زند عین رحمانیت است و وقایع جنایتکارانه را محکوم می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه عاملان این جنایت باید به اشد مجازات برسند، اظهار کرد: عده‌ای از رسانه‌های معاند سعی بر این دارند تا در واقعه اسیدپاشی عناصر دینی و مذهبی را متهم کنند اما مردم باید بدانند و آگاه باشند که این کار دشمن تنها برای تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف و درگیری در کشور است.

رشیدیان در ارتباط با شایعات اسیدپاشی در مشهد، ابراز کرد: این شایعات در مشهد کذب محض است و بنا بر تحقیقات انجام شده از اورژانس و بیمارستان‌ها هیچ‌گونه موردی از اسیدپاشی در مشهد اعلام نشده و این شایعات تنها برای جوسازی و ترساندن مردم است.

وی به بحث تکریم ارباب رجوع در ادارات تأکید کرد و یادآور شد: در کنار تکریم ارباب رجوع تکریم کارمندان نیز حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه کرد.

استاندار خراسان رضوی در ارتباط با انتصابات شهرستان‌ها، گفت: سازمان‌ها برای انتصابات حتما با فرمانداران خود هماهنگی لازم را داشته باشند، چراکه فرمانداران نمایندگان دولت در شهرستان‌ها هستند.

 



تاريخ : 29 / 6 / 1393برچسب:, | 1:47 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

  پایگاه خبری عقاب نیوز :

 زن نوجوان با یکی از بستگان شوهرش همدست شد تا توطئه شوم خانوادگی را عملی کند.

او تنها يك‌ماه پس از شروع زندگي مشترك با شوهرش با استفاده از قرص برنج وي را در يكي از روستاهاي نوشهر به قتل رساند.26آذرماه سال گذشته جوان 24ساله‌اي درحالي‌كه بدحال بود و به‌نظر مي‌رسيد دچار مسموميت شده، به بيمارستاني در شهرستان نوشهر انتقال يافت.

معاينات اوليه حاكي از آن بود كه مسموميت مرد جوان شديد است و اين در حالي بود كه همسر او مدعي بود كه شوهرش تعدادي قرص آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد مصرف كرده است.تلاش پزشكان براي نجات مرد جوان فايده‌اي نداشت و در نهايت او روي تخت بيمارستان جان باخت. از آنجا كه مرگ او مشكوك به‌نظر مي‌رسيد، ماجرا به پليس و دادسراي نوشهر گزارش و تحقيقات قضايي- پليسي براي كشف راز مرگ مرد جوان شروع شد.

  • عروس نوجوان

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مقتول و همسرش در سال 88به عقد هم درآمده و يك‌ماه قبل مراسم عروسي‌شان را جشن گرفته و زندگي مشتركشان را شروع كرده بودند. همسر مقتول كه زني 17ساله بود گفت: من و همسرم زندگي خوبي داشتيم و شب حادثه او گفت كه حالش خوب نيست و تعدادي قرص آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد خورد و بعد از چند ساعت حالش بد شد. همان موقع با خانواده شوهرم تماس گرفتم و با كمك برادرش او را به بيمارستان برديم كه اين اتفاق رخ داد.

درحالي‌كه همسر و خانواده قرباني اصرار داشتند هر چه زودتر جنازه را تحويل گرفته و به خاك بسپارند اما قاضي نجارصادقي، بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب نوشهر دستور داد جسد براي آزمايش‌هاي سم‌شناسي به پزشكي قانوني منتقل و پس از نمونه‌برداري تحويل خانواده متوفي شود.

ماه‌ها از اين ماجرا گذشت تا اينكه حدود يك‌ماه پيش نتيجه آزمايش‌هاي سم‌شناسي درباره مرگ مرد جوان اعلام شد. براساس گزارش پزشكي قانوني، قرباني به‌خاطر مصرف قرص برنج مسموم‌شده و جانش را از دست داده بود. طبق اين گزارش، قرص برنج در داخل روكش قرص‌هاي آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد جاسازي شده و قرباني پس از خوردن آنها دچار مسموميت شديد شده بود.

  • توطئه خانوادگي

شكي نبودكه مرد جوان به قتل رسيده، اما چه‌كسي دست به جنايت زده بود؟ نخستين مظنون پرونده همسر 17ساله قرباني بود. مأموران به تحقيق از وي پرداختند اما او مدعي بود كه بي‌گناه است. از سويي، ارتكاب چنين جنايتي از سوي اين زن آن‌هم يك‌ماه پس از عروسي به‌نظر عجيب مي‌رسيد. با اين حال كارآگاهان به بررسي‌هاي خود ادامه دادند تا اينكه متوجه ارتباط پنهاني همسر مقتول با يكي از بستگان شوهرش شدند. اين اطلاعات به فرضيه اينكه زن نوجوان در جنايت نقش داشته است، قوت مي‌بخشيد.

كيومرث حمزه‌صورتي، دادستان نوشهر در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: اين زن دستگير شد و در بازجويي‌هاي تخصصي لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستي يكي از بستگان او اعتراف كرد. او گفت پس از عقد با شوهرش به برادر او علاقه‌مند شده و اين علاقه تا جايي پيش رفته كه در نهايت آنها تصميم گرفته بودند با قتل شوهرش، با هم ازدواج كنند. وي ادامه داد: برادر مقتول كسي بود كه با قراردادن قرص برنج در روكش قرص‌هاي آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد، اين قرص‌ها را به همسر برادرش داده بود تا نقشه جنايت را اجرا كنند. همسر مقتول نيز به بهانه‌ اينكه قرص‌ها براي زودتر بچه‌دارشدن مفيد هستند، آنها را به شوهرش خورانده و باعث مرگ او شده بود.

حمزه‌صورتي گفت: با اعترافات زن نوجوان، همدست او نيز دستگير شد و به جنايت اعتراف كرد. هر دو متهم مدعي شدند كه مي‌خواستند پس از مرگ مقتول، بي‌آنكه كسي متوجه شود جسد او را به خاك بسپارند و وقتي آب‌ها از آسياب افتاد با هم ازدواج كنند كه اقدام بموقع دادسرا و ارسال جسد به پزشكي قانوني رازشان را فاش كرد. در حال حاضر نيز زن نوجوان به اتهام مباشرت و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدي در بازداشت به‌سرمي‌برند و خانواده مقتول با حضور در دادسرا براي عامل اصلي جنايت درخواست قصاص كرده‌اند.

 

 



تاريخ : 19 / 5 / 1393برچسب:, | 10:44 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

یک شاهد عینی درباره محل سقوط هواپیما گفت: هواپیمایی که در شهرک آزادی سقوط کرد در منطقه مسکونی نبوده است.

 

یک شاهد عینی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره چگونگی سقوط هواپیما در شهرک آزادی تهران، گفت: در زمانی که در خیابان در حال تردد بودم، چگونگی سقوط هواپیما را با چشم دیدم.

وی افزود: در زمان سقوط ابتدا قسمت انتهایی این هواپیما جدا شد و در کنار کارخانه شیشه سازی مینا در شهرک آزادی به زمین افتاد.

این شاهد عینی تصریح کرد: قسمت سر این هواپیما پس از جدا شدن در قسمت حفاظت شده صنایع دفاع با زمین برخورد کرد و شعله های آتش تمام منطقه را فرا گرفت.

به گفته این شاهد عینی، محل سقوط هواپیما در منطقه مسکونی نبوده است.



تاريخ : 17 / 5 / 1393برچسب:, | 4:40 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شهودی در گفتگو با مهر:
آتش سوزی در مراتع روستای توریستی کندوان 12 نفر مصدوم در پی داشت
تبریز – خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی ظهر امروز مراتع روستای تاریخی و توریستی کندوان 12 نفر مصدوم در پی داشت.

علی شهودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی جنگل ها و مراتع روستای کندوان از توابع شهرستان اسکو در ساعت 14 امروز 12 نفر آسیب دید، گفت: حال پنج نفر از مصدومان به جهت شدت جراحت بد بوده است و آنها به بیمارستان منتقل شده اند.

وی همچنین در خصوص علل آتش سوزی در این منطقه نیز گفت: هنوز علل آتش سوزی مشخص نیست و با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مصدومان به بیمارستان منتقل شده اند.



تاريخ : 8 / 5 / 1393برچسب:, | 8:54 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :


فرهادی بخشدار کیش گفت: بنابر گزارش های رسیده از هندورابی زمین لرزه بامداد امروز این جزیره خسارتی نداشته است.


به گزارش واحد مرکزی خبر، زمین لرزه ای به بزرگی 5 و پنج دهم درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر)  بامداد امروز جزیره هندورابی را  لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد این زمین لرزه در ساعت 6 و دو دقیقه بامداد امروز در عمق 25 کیلومتری زمین  و  در فاصله 28 کیلومتری جزیره هندورابی  و 56 کیلومتری جزیره کیش به  وقوع پیوست.

خبر دیگر این که ، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و دو دهم ریشتر نیز ساعت 20 و دو دقیقه دیشب شهرستان بستک در استان هرمزگان را لرزاند.

این زمین لرزه که در عمق ده کیلومتری زمین روی داد خسارت نداشت.



تاريخ : 8 / 5 / 1393برچسب:سقوط,پل کابلی,شیراز,عقاب نیوز, | 3:16 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

پل کابلی شیراز سقوط کرد تا بخشی از سازه ای که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده، فرو بریزد
 

خبرگزاری مهر: پل کابلی شیراز سقوط کرد تا بخشی از سازه ای که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده فرو بریزد.

این پل کابلی که در میدان ولی عصر(عج) شیراز در حال ساخت است بر اساس برنامه ریزیها قرار است نه تنها ترافیک منطقه را کاهش دهد بلکه به عنوان یکی از سازه های زیبای شهر  شیراز جلوه بصری زیبایی نیز به این منطقه از  کلانشهر بخشد.

این در حالیست که طی چند روز اخیر بخشی از سازه این پل سقوط کرد.

سقوط پل کابلی شیراز اشتباه انسانی بود

 عضو شورای شهر شیراز سقوط پل کابلی شیراز را اشتباه انسانی دانست.

رضا محمدیان در خصوص دلیل سقوط پل کابلی شیراز، گفت: این اتفاق به دلیل سهل انگاری پیمانکار و بازکردن زودتر از موعد تعدادی از جک ها روی داده است.

وی ادامه داد: با باز کردن تعدادی از جک ها وزن پل بر روی باقیمانده جکها وارد شده و به دلیل این فشار بیش از حد 40 متر از دهانه تخریب شد.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه تنها مقصر این اتفاق پیمانکار و اشتباه در کارشناسی اولیه او بوده است، تاکید کرد: اشتباه انسانی دلیل این اتفاق بوده و سازه از لحاظ فنی مشکل ندارد.

محمدیان در خصوص خسارت وارده به این پروژه افزود: ضرر و زیان این تخریب بر عهده پیمانکار است و باید این وضعیت را جبران کنند که طبق کارشناسی انجام شده یک هفته دیگر وضعیت کارگاه عادی می شود اما به طور حتم رسیدن به وضعیت کنونی پل زمانبر است.

وی ادامه داد: حدود 30 ماه دیگر این پل به بهره برداری خواهد رسید.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه این پل مشکل فنی ندارد، گفت: گروه مشاورین و مشاور ارشد در این پروژه نظارت کامل دارند و این اتفاق نیز هیچگونه ارتباطی با مباحث فنی و محاسباتی ندارد.

 

 



 پایگاه خبری عقاب نیوز :

روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: اخیرا افرادی با لباس‌ها و سر و وضعی شبیه تکفیری‌ها در حاشیه شهرها به‌ویژه در مرکز استان اردبیل اقدام به سر دادن شعارهای خاص و دعوت از مردم برای پیوستن به آنها می‌کنند که موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی شده‌اند.
 
خبرگزاری ایسنا: روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: اخیرا افرادی با لباس‌ها و سر و وضعی شبیه تکفیری‌ها در حاشیه شهرها به‌ویژه در مرکز استان اردبیل اقدام به سر دادن شعارهای خاص و دعوت از مردم برای پیوستن به آنها می‌کنند که موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی شده‌اند.

در ادامه خبر این روزنامه آمده است: «در آخرین بار فردی با هیکل درشت، سر تراشیده، ریش بلند و لباس عربی در خیابان «علی‌ سرباز» اردبیل، با پیاده شدن از یک جیپ خارجی در حالی که با یک دست شمشیر و دست دیگر خود تبر می‌چرخاند و با کلمات عربی و لهجه ترکی فریاد می‌زد «برای برقراری عدالت یاری می‌جویم»، مشاهده شد.

در استان اردبیل اقوام مختلف ترک و کرد و شیعه و سنی در شهرها و مناطق عشایری و روستاها به صورت پراکنده ساکن هستند.

این استان دارای حدود 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور آذربایجان است که با توجه به حضور گسترده عوامل رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان، این منطقه از حساسیت زیادی برخوردار است. ضمنا سالانه صدها هزار نفر از این کشور بدون ویزا و کنترل لازم وارد استان اردبیل می‌شوند و این وضعیت موجب مخاطراتی می‌شود که مواظبت‌ها و مراقبت‌های ویژه‌ای را طلب می‌کند.»



تاريخ : 30 / 4 / 1393برچسب:, | 9:4 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

شب شنبه گذشته مهمانان يک مراسم افطاري در حال خروج از رستوران بودند که ناگهان بين ۲نفر به خاطر اختلافات قبلي مشاجره لفظي رخ داد. با بالاگرفتن اين مشاجره چند نفر از بزرگ ترها به عنوان ميانجي وارد موضوع شدند و ۲فرد مذکور را براي پايان دادن به مشاجره، به سمت خودروهايشان که در حاشيه بولوار شهيد فرامرز عباسي پارک بود، هدايت کردند و بدين ترتيب اين درگيري لفظي پايان يافت اما درحالي که تعدادي از مهمانان هنوز در بيرون از رستوران حضور داشتند ناگهان صداي وحشتناک گلوله هايي که از سلاح هاي جنگي و شکاري شليک مي شد رعب و وحشتي را در محل ايجاد کرد و هرکدام از افراد حاضر و رهگذران به سويي گريختند. در پي شليک هاي متعدد مهاجمان، ۵نفر بر اثر اصابت گلوله نقش بر زمين شدند و مهاجمان نيز سوار بر خودرو شدند و فرار کردند. افراد حاضر در محل با مشاهده اين صحنه خطرناک، بلافاصله با پليس و مراکز امدادي تماس گرفتند. دقايقي بعد مجروحان اين حادثه تلخ که حال برخي از آنان نيز به دليل خونريزي شديد و عوارض ناشي از اصابت گلوله وخيم بود به مراکز درماني منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي نيز که پس از تماس شهروندان در محل حضور يافته بودند، تحقيقات خود را درباره چگونگي ماجرا و انگيزه مهاجمان مسلح آغاز کردند. در همين حال يک دستگاه خودروي سمند که جلد يک قبضه سلاح و مقداري گلوله و پوکه از داخل آن کشف شده بود توقيف و به مقر انتظامي منتقل شد.

  با توجه به حساسيت و اهميت موضوع، پرونده «تيراندازي مهاجمان مسلح» به مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد ارسال شد و توسط «قاضي موحدي راد» رسيدگي شد. در اين حال و به خاطر رعب و وحشتي که در محل شليک هاي مهاجمان ايجاد شده بود، قاضي شعبه ۸۰۵ مجتمع قضايي شهيد قدوسي، دستورات ويژه اي را براي شناسايي و دستگيري مهاجمان مسلح صادر کرد. همچنين با بررسي هاي قضايي اين احتمال قوت گرفت که حادثه مقابل رستوران به خاطر اختلاف ملکي و در پي معامله يک واحد آپارتماني رخ داده است همچنين در ادامه تحقيقات مشخص شد يکي از افرادي که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است رهگذري بوده که هنگام وقوع حادثه در حال عبور از آن مکان بوده است. اين درحالي است که يکي از مجروحان حادثه مذکور در بخش مراقبت هاي ويژه يکي از مراکز درماني مشهد بستري شده است.

بنابراين گزارش، به دستور مقام قضايي، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي درحالي عمليات گسترده اي را براي دستگيري مهاجمان مسلح آغاز کرده اند که تاکنون ۶مظنون مورد بازجويي قرار گرفته اند. همچنين بررسي هاي بيشتر درباره اين حادثه تاسف بار بيانگر آن است که گلوله ها از سلاح شکاري و سلاح جنگي (برنو) شليک شده است. با توجه به سرنخ هاي به دست آمده و اظهارات شاهدان عيني، ضاربان و عاملان مسلح اين حادثه خونين تحت تعقيب دستگاه قضايي قرار گرفته اند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

پرچم ابلیس در مراسم شیطانی توسط ماموران اداره محیط‌زیست پایین کشیده شد. وقتی شیطان‌پرستان عجیب در شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) بزم دیوانه بازی‌هایشان را بر پا کرده بودند هرگز تصور نمی‌کردند در رصد ماموران اداره حفاظت از محیط‌زیست قرار بگیرند.


در قرن ۲۱ و با گسترش علم و فن هنوز هم شاهد شیطان‌پرستانی هستیم که آیین منفور پیشین‌هزار ساله را اجرایی می‌کنند. برای پیروانشان دنیایی را ترسیم می‌کنند که تاریک و سیاه است و مقدسات و دین را با خشم و نفرت مورد خطاب خود قرار می‌دهند و اینگونه همنشینان‌شان را به سمت نابودی و تباهی سوق می‌دهند.

شب‌های عزاداری ماه رمضان و شب‌های مبارک قدر بود که ۸ نفر از اعضای گروه شیطان‌پرستی در شهرستان فیروزکوه دست به دیوانه بازی زدند. آمده بودند تا برخلاف مردم عادی جامعه حرکت کنند. راهی که خودشان هم دقیقا از آن سر در نمی‌آوردند و به تقلید از غرب قدم در مراسم قبیح شیطان‌پرستی گذاشته بودند. لباس‌های مخصوص پوشیده بودند و آلت‌های عجیبی را به خود آویخته بودند، انگشترهایشان ستاره پنج پر بود و در روحانی‌ترین شب‌ سال به عبادت شیطان رفته بودند. قرص روانگردان را در دست‌هایشان می‌چرخاندند و عصیانگرانه به رقص و پایکوبی مشغول شدند.

آن طرف داستان شیطان‌پرستان سیاه اما قدم‌های پر صلابت ماموران حفظ محیط‌زیست فیروزکوه قرار داشت. شیطان‌پرستان در بیابان تاریک مشغول اجرای آیین ننگین‌شان بودند که در تیررس گشتزنی ماموران قرار گرفتند. ماموران که در تاریکی شب با دیدن ۸ زن و مرد با شکل و شمایلی عجیب در بیابان پرده از راز شیطانی‌شان برداشته بودند بلافاصله عملیات دستگیری آنها را کلید زدند.
علی‌اکبر انارکی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از دستگیری یک گروه ۸ نفره شیطان‌پرستی در شب ضربت خوردن مولای شیعیان در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره حفاظت از محیط‌زیست این شهرستان در حین گشتزنی در منطقه‌ای دورافتاده در اطراف روستای زرین‌دشت فیروزکوه به تعدادی افراد با شکل و شمایلی خاص و آویختن ابزارآلاتی با نماد و شمایل ویژه مواجه شدند که مراتب را به نیروی انتظامی و بسیج شهرستان فیروزکوه اطلاع دادند.
مقامات قضایی شهرستان فیروزکوه، ماموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج به سرعت خود را به منطقه اعلام شده رساندند و آنها را دستگیر کردند و این افراد اکنون در بازداشتگاه به‌سر می‌برند. فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: این گروه در ۲ شب در یک منزل کارگری و در فاصله ۵کیلومتری از کوه به صورت عریان به رقص و پایکوبی، مصرف مواد توهم‌زا و اعمال غیرانسانی... مشغول بودند.
با بازداشت این ۸ شیطان‌پرست تحقیقات درباره زوایای مبهم پرونده ادامه دارد. متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.



تاريخ : 14 / 4 / 1393برچسب:نجات,معجزه آسا,ملوان,عقاب نیوز, | 8:1 قبل از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

ملوان لنج غرق شده «فرس» که ۲ روز را به کمک درِ یخچال روی آب شناور مانده بود جزئیات این حادثه و نجات معجزه‌آسایش را شرح داد.

به گزارش همشهری، از بين 10ملوان لنج باري كه در خليج‌فارس غرق شد 3نفر نجات يافتند، اجساد 2نفر از دريا گرفته شد و هنوز از سرنوشت 5ملوان ديگر خبري نيست.

عصر روز يكشنبه گذشته لنجي باري به‌نام فرس با 10خدمه و160تن بار كاشي و سراميك همراه 2لنج ديگر جاسك را به مقصد عمان ترك كردند.

با اينكه 2لنج ديگر به‌موقع به مقصد رسيدند، هيچ خبري از لنج فرس نبود تا اينكه يك روز بعد خدمه يك كشتي يوناني 2ايراني را كه به كمك تكه چوبي روي دريا شناور بودند نجات دادند. آنها با اداره بندر جاسك تماس گرفتند و معلوم شد اين دو نفر از خدمه لنج فرس هستند و لنج ساعتي بعد از حركت از جاسك غرق شده است.

به‌دنبال اين حادثه واحدهاي دريايي از ارتش، پايگاه درياباني و شيلات جاسك براي نجات ساير حادثه‌ديدگان به منطقه اعزام شدند و عمليات جست‌وجو آغاز شد.

درحالي‌كه 2روز از غرق شدن لنج مي‌گذشت نيروهاي امدادي در 40مايلي جاسك موفق شدند يكي ديگر از ملوانان را كه روي يك تكه فلزي شناور بود نجات دهند. با نجات سومين ملوان تلاش‌ها براي نجات ساير ملوانان با اميدواري بيشتري ادامه يافت تا اينكه ساعت 16روز سه‌شنبه جسد يكي از ملوانان در 25مايلي جاسك كشف شد.

 اين پايان كار نبود چرا كه روز چهارشنبه خدمه لنج باري كه به‌طور خودجوش در عمليات جست‌وجو شركت دارد يك جسد ديگر را كه متعلق به ابراهيم آراسته، ناخداي لنج غرق شده فرس بود در 20مايلي جاسك كشف كردند.

حادثه از زبان يك نجات يافته

يكي از 3ملوان نجات يافته به‌نام موسي بهنام درباره جزئيات اين حادثه گفت: بار ما سراميك و كاشي بود. چون حجم بار كم بود و خيلي جاگير نبود بيش از حد معمول بارگيري كرديم و با بار خيلي سنگين از اسكله جاسك خارج شديم. بعد از طي كردن 30مايل از خشكي در دريا دچار طوفان و امواج 2متري شديم. ما به‌دليل اينكه فكر مي‌كرديم بارمان سنگين است و تكان نمي‌خورد آن را محكم نبستيم و وقتي طوفان شد تكان‌هاي شديد سراميك‌ها ضربه‌هاي شديدي به بدنه لنج زد و موجب شد لنج از پهلو بشكند.

همان زمان بود كه آب به داخل لنج سرازير شد. هوا كم‌كم در حال تاريك شدن بود كه قسمت جلوي لنج به درون آب فرو رفت. آنجا بود كه سراميك‌هاي قسمت بالا داخل دريا افتاد و لنج سبك شد و دوباره به سطح آب آمد اما طولي نكشيد كه آب دوباره از محل شكستگي‌ها وارد شد و لنج با سرعت به زير آب فرو رفت. در آن لحظات من فقط صداي دوستانم را مي‌شنيدم كه با صداي بلند اسم همديگر را صدا مي‌كردند.

اين ملوان ادامه داد: رفته رفته صداها قطع و هوا كاملا تاريك شد.

من حتي 2نفري كه كنارم بودند را هم مي‌ديدم. خودم را با يك دبه بنزين به حالت بسيار نامتعادل روي آب نگه داشتم تا اينكه چشمم به در يخچال خورد و آن را محكم گرفتم و همين در توانست من را 2روز روي آب نگه دارد تا اينكه متوجه يك لنج شدم و در يخچال را تكان دادم. به‌طور تصادفي نور خورشيد به در يخچال خورد و انعكاسش باعث شد كه افراد داخل لنج متوجه من شوند و نجات پيدا كنم.

تاكنون 3نفر از ملوانان لنج فرس نجات پيدا كرده‌اند، جسد 2نفر از آنها كشف شده و نيروهاي تجسس شامل يك شناور نجات، يك فروند بالگرد همراه با 20لنج صيادي به‌دنبال يافتن 5ملوان ديگر هستند.

 

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
دو شرور که اقدام به زورگیری از یک خانواده در نیمه های شب کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه در نیمه های شب در حالی که در خواب بوده دو نفر با شمشیر و قمه وارد منزل وی شده اند و با تهدید به قتل خودش و فرزندانش اموال و گوشی همراهش را سرقت برده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های عنف موضوع را مورد بررسی قرار داده و با دعوت از مالباخته اظهارات وی را اخذ و دستگیری عاملان این سرقت را آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: در همان مراحل ابتدایی فرد مالخری را که اقدام به خریداری دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کرده بود را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از مالخر دستگیر شده یکی از متهمان به نام "امیر" که از سارقان زورگیر و شرور منطقه مشهد بود و سوابق کیفری متعددی را در پرونده خود داشت، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
کارآگاه بید مشکی افزود: پس از دستگیری متهم و بازجویی های به عمل آمده، دومین متهم نیز به نام "اصغر" که او نیز از افراد شرور و خطرناک منطقه بود، شناسایی و ماموران جهت دستگیری وی به سمت مخفیگاهش اعزام شدند.
 
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی،  اصغر که با دیدن ماموران قصد فرار ار طریق پشت بام را داشت دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منزل او تعداد دو قبضه شمشیر و قمه کشف و ضبط شد.
 
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی معترف شدند، خاطر نشان کرد: در زمان دستگیری متهمان تعدادی از اهالی محل نیز با مراجعه به ماموران و شکایت از آنان اظهارات خود را اعلام و علت اینکه تاکنون به مراجع قضایی مراجعه نداشتند را شرارت و زورگیری‌های آنان و تهدید های انجام گرفته بیان داشتند.
 
گفتنی است، متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

 

 



تاريخ : 10 / 4 / 1393برچسب:آتشنشان,حریق,پایگاه خبری عقاب نیوز, | 11:8 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

براثر آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در خیابان آیت الله عبادی مشهد سه نفر از جمله یکی از مامورین آتش نشانی مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از ایرنا ، سرپرست ایستگاه 44 شهرداری مشهد گفت: این حریق بامداد امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
حسین صالح نظرآباد با بیان اینکه کانون اصلی حریق حیاط این منزل مسکونی بود، افزود: با توجه به انبار شدن پارچه و وجود مقادیر بسیار اقلام قابل اشتعال و تند سوز در این مکان، به سرعت بر شدت دود و حریق افزوده شد.
وی با بیان اینکه حریق درشرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شده بود،گفت:با اقدام سریع آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش به سایر طبقات جلوگیری و آتش مهار شد.
نظر آباد افزود: دراین حادثه هفت نفر ازاهالی ساختمان در میان دود و آتش محبوس شده بودند که توسط مامورین آتش نشانی به بیرون منتقل شدند.
وی گفت: همچنین سه نفر از جمله یکی از مامورین آتش نشانی در این حادثه مصدوم شدند.
به گفته نظرآباد، مامور آتش نشانی برای کمک به نوجوانی که در میان آتش گرفتار شده بود شتافت که بر اثر شعله ور شدن ناگهانی حریق از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار سوختگی عمیق گردید به طوری که لباس حریق و کلاه ایمنی وی در اثر حرارت ذوب شد.
وی افزود: سید سعید ویرانی آتش نشان فداکار این سازمان برای مداوا به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

 



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
شب گذشته ساعت 20 ،قطار سریع السیر یزد - تهران نزدیک کاشان یک واگن آن آتش گرفت و فوریاین آتش با اقدام به موقع تیم امداد مهار شد.

در این حادثه موتور واگن قطار قبل از رسیدن به شهر کاشان دچار آتش سوزی شده بود که با حضور ماموران آتش نشانی در محل اطفا شد.

پس از آتش سوزی قطار متوقف شد و مسوولان مسافران را تخلیه کرده، سپس با کپسولهای اطفای حریق به مبارزه با شعله های آتش پرداختند.

اما علاجه واقعه قبل از وقوع باید کرد

چند روز پیش به دلیل خراب شدن قطار همین مسیر مسافران سرگردان و در ایستگاه محمدیه قم متوقف شدند تا قطار توسط کارشناسان تعمییر شود که با چند ساعت تاخیر بالاخره مسئولان این مژده را به مسافران می دهند که باید با اتوبوس به یزد سفر کنید

یکی از مسافران به خبرنگار ما گفته بود که : چندین ساعت است که بلاتکلیف و بدون رسیدگی و آب نوشیدنی در این ایستگاه که خارج از محوطه شهر قم است منتظر هستیم

از دست اندرکاران حاضر در محل، یکی از مسوولان قطار تهران یزد درباره توقف این قطار اظهار داشت: به علت مشکلات الکتریکی و فنی، قطار قادر به کشیدن واگن ها نبود لذا مسافران در این ایستگاه پیاده شدند تا کارشناسان مشکلات را مرتفع سازند

هنوز علت حادثه آتش سوزی مشخص نیست ، ولی تمام مسافرانی که چندی قبل با ما تماس داشتند مشکلات فنی واگنها،نبود تهویه هوا، خرابی وسایل و تحهیزات قطار را گوشزد کرده بودند که کسی پاسخگو نبود و سرانجام دیشب این حادثه ناگوار اتفاق افتاد



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
قطار مسافربری تهران - مشهد با یک قطار باربری برخورد کرد که طی این حادثه 21 نفر کشته و مجروح شدند.   

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ساعت 23 شب گذشته قطار مسافربری تهران - مشهد با یک قطار باربری برخورد کرد.

بر اساس این گزارش: قطار عادی مسافربری شماره 324 که ساعت 17 تهران را به قصد مشهد ترک کرده بود در زمان ورود به ایستگاه امروان نرسیده به دامغان واقع در اداره کل راه آهن شمال شرق کشور با یک قطار باری متوقف شده در ایستگاه برخورد کرد که خوشبختانه قطار باری که حمل کننده سوخت بوده در آن لحظه خالی بوده است.

این حادثه که در ایستگاه امروان در ۲۵ کیلومتری دامغان رخ داد که متاسفانه یک مرد در این سانحه کشته شده و 20 نفر از هموطنانمان در این برخورد مجروح شدند.

بخش قابل توجهی از مجروحان به صورت سرپایی درمان شده اند و پنج نفر به بیمارستان کوثر سمنان و 15 نفر دیگر به بیمارستان ولایت دامغان برای انجام درمان منتقل شده اند.



پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
کارشناس هواشناسی گفت: شرایط برای طوفان دوباره در تهران مهیا شده است و مسیر حرکت این طوفان شهرهای همدان، ساوه، قم و تهران است.

اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: طوفان همچنان در راه تهران است.


وی ادامه داد: سرعت وزش باد و طوفان هنوز مشخص نیست اما از شهروندان می‌خواهیم در صورت امکان از منازل خود بیرون نیایند.


وی خاطر نشان کرد: پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این طوفان همراه با گردو غبار شدید و بارندگی خواهد بود.


در همین رابطه جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از ساعاتی دیگر شاهد وزش طوفان شدید در شهر تهران خواهیم بود که به همین منظور 103 ایستگاه آتش نشانی، 16 گروه نجات تمامی تجهیزات رزرو سازمان آتش نشانی و خودروهای پشتیبانی به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: آتش نشانان و همچنین پرسنل ستادی نیز هم اکنون در ایستگاه‌ها در حالت آماده باش صد در صد هستند.

 

 



تاريخ : 9 / 3 / 1393برچسب:, | 2:46 بعد از ظهر | نویسنده : محمدرضا

پایگاه خبری عقاب نیوز :

 
پرواز شرکت هواپیمایی (م) به مقصد استانبول چند روز قبل آسمان تهران را ترک کرد اما دقایقی پس از پرواز هواپیما، بیماری یکی از مسافران، خلبان را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از سایت عصر خبر: بنا برگفته مسافران این هواپیما، مسافر بدحال بلافاصله پس از فرود هواپیما برای مداوا به بیرون منتقل شد اما خلبان برای ادامه پرواز اقدامی انجام نداد و کادر پرواز گویا منتظر بازگشت مسافر بدحال به داخل هواپیما بود تا پس از بازگشت وی ادامه پرواز از سر گرفته شود.

به دنبال توقف چند ساعته در فرودگاه ارومیه، مسافران خسته، کلافه و گرسنه بابت معطلی حدود سه ساعته در فرودگاه ارومیه به کادر پرواز اعتراض کردند و این اعتراضات منجر به درگیری و زد و خورد میان مسافران و کادر پرواز شد.

حال باید دید چرا به خاطر درمان مسافر بیمار، کادر پرواز تعداد زیادی از مسافران را حدود 3 ساعت معطل نگاه داشته تا مسافر بدحال سلامت خود را به دست آورد و به هواپیما بازگردد تا پرواز ادامه یابد. این موضوعی است که باید دید آیا شرکت مذکور پاسخی برای آن دارد یا خیر؟



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد